13 Ağustos 2014 Çarşamba

Alterra Makyaj Temizleme Mendilleri


Merhabalar,
Bugün size Alterra'nın makyaj temizleme mendillerinden bahsedeceğim.
Bunları acelem olduğu için hemen alıp çıkıvermiştim Rossmann'dan, öyle tanıştık.

İçinde 25 adet kocaman mendiller olan Aloe Vera içeren bir ürün kendisi.
Detaylı yazısı aşağıdaki fotoğrafta mevcut.

Ben bu mendilleri genellikle yanımda makyaj temizleyici su, losyon vs. olmadığında kullanıyorum.
Mendilleri kocaman ve girintili çıkıntılı yüzeye sahip.
Resmini çekmemişim artık idare edin.
Kokusu bana biraz fazla ve tuhaf geldi.
Sanırım Aloe Vera kokusunu sevmememden kaynaklı bir durum bu.

Temizlemesine gelirsek;
Normal maskarayı bile temizlerken epey uğraştırıyor.
Waterproof kalemleri temizlemek ise işkence bana göre.
Ten makyajını ise tamam temizliyor ama yüzümde hiç de ferah bir his bırakmıyor.
Aksine hemen yıkama isteği uyandırıyor.

Fırçalarımın acilen temizlenmesi gerektiğinde de kullanıyorum.
O konuda daha başarılı olduklarını söyleyebilirim.

Açıkçası pek memnun olmadığım ve tekrar almayı düşünmediğim bir ürün kendisi.
Piyasada çok daha iyileri var bence.
Yani tavsiye etmem ben.

Kendinize iyi bakın ve yorum bırakmayı unutmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...