28 Ağustos 2014 Perşembe

Avon Glimmerstick Cosmic Göz Kalemi Galactic Green

Merhaba,
Avon'un Glimmerstick göz kalemlerini denemeyen kalmış mıdır acaba?
Ben de her serisinden var resmen.
Cosmic, Diamonds vs. indirimde buldukça alıp alıp koyuyorum resmen.
Tabi evde göz kalemi cenneti oluştu orası ayrı.

Bugün de Cosmic serisinden Galactic Green rengini anlatacağım size.

Serinin adı Cosmic olunca rengin adına da ona göre uzay teması işlenmiş.
Galactic Green olmuş :)


Galactic Green'in ambalajdaki rengi nefti yeşilini anımsatıyor.
Asansörlü bir kalem olduğu için açma derdi olmuyor.
Bu kalemlerin en sevdiğim yanlarından biri de bu kolaylığı zaten.
Açarken kırılan uçlar beni sinir eder hep.
Her ne kadar buzdolabında bekletip açsam da yine de heba olabiliyor yumuşak uçlar.


Nasıl durduğuna dair iki fotoğraf çektim.
Üstteki az ışıklı, alttaki direkt ışık vuran şekilde çekildi.
Az ışıkta biraz soluk dururken ışığı daha iyi alınca özellikle parlaklığı ve rengi ortaya çıkıyor.
Tema uzay olunca parlaklıklar kaçınılmaz.
Ufak ışıltılar içeriyor ama bu beni rahatsız etmiyor.
Bir de bu ışıltılar farklı renklerde yani sadece yeşil değil.
Pembe, mavi, gri ışıltılar da var.

Sürümüne gelirsek yağ gibi kaymıyor bir kere.
Azıcık bastırıp üzerinden geçmeniz lazım tam rengi almak için.
Kalıcılık ise benim için yeterliydi, akma da yapmıyor.
Çıkarırken ise ışıltıları iyi temizleyin derim.
O ışıltılardan kurtulması azıcık uğraştırıyor o kadar.

Benim sevdiğim bir seriden sevdiğim bir kalem.
İndirimde 6 tl ye kadar düşebiliyor.
Böyle bir renk arıyorsanız bakabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...