4 Ağustos 2014 Pazartesi

Bitirdiklerim #12 ve Çöpe Gidenler

Merhabalar,
Temmuz ayını da bitirdik sonunda geldik Ağustos'a.
Temmuz'da çok bir ürün bitiremedim doğrusu ama Ağustos'a bitecek çok.
Azalan ürünlere bakınca toplu bitiş yaşanacak gibi görünüyor :)
Neyse ben bu aydakilere döneyim yine.
Bitenlerin yanında çöpe yolladıklarım daha fazla bu ay.
Bir temizlik yapıverdim de makyaj malzemelerimde.
Hadi gelin neler varmış bakalım.

Isana Kremli Duş Jeli : Seyahat boyu olan bu duş jeli klasik, standart bir üründü. Köpürmesi, kokusu yeterliydi ama gidip illaki almam.
Benri Asetonsuz Oje Temizleyici : Aman Allah'ım. Ben böyle berbat bir ürün görmedim resmen. Tırnaklarımı pul pul soydu, bir tuhaf yaptı resmen. Geri toplayıp sağlıklı hale getirene dek neler çektim. Ayrıca temizlemesi de felaketti. Dünyada tek bu kalsa yanına yaklaşmam.
Urban Care Natural's Argan Yağı ve Keratin İçeren Saç Maskesi : İndirimde denk gelirsem tekrar almayı düşündüğüm, size de mutlaka fırsat tanımanızı tavsiye ettiğim harika bir maske. Saçı yumuşatıyor, toparlıyor, kırık oluşumunu geciktiriyor, boyalı saçlarda da işe yarıyor. Daha ne olsun.

Benri Islak Havlu : Klasik, güzel kokulu bir üründü. Denk gelirse yine alırım.
Apaks Disk Pamuk : Bana biraz ince ve sert geldi Lilibeler ile karşılaştırınca. Tekrar alma gereği duymam diye düşünüyorum.

Avon Far Paleti : O kadar eski bir palet ki artık dokunmamla bile dağılır olmuştu. Vadesi doldu ve çöpe gitti. ama genel kanımı sorarsanız renkleri, pigmentasyonu çok güzel olan bir paletti. Sadece ablam bana verdiği için kullanmaya fırsat olmuyordu diğer farlardan.
Rapsodi Far : Bu da yine ablamın verdiği epey eski bir far. Hiç de kullanmadım ve yer kaplamasın diye çöpe yolladım.

Göz Kalemleri : Ufalan mı arasınız, sertleşip göz oyan mı arasınız yoksa artık sürerken rengini toplayıp yokmuş gibi duranı mı. Hepsi çöpe gitti ve rahatladım.
Oriflame Kalem Far : Ne zamandan kalma olduğu bilinmeyen bir ürün daha. Yapısı bozulmuştu ve çöpe gitti.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...