6 Ağustos 2014 Çarşamba

Blog İçin Header Tasarımı


Merhabalar,
Günün ikinci yazısı ile karşınızdayım.
Bilmem farkında mısınız?
İki gündür blogum için header tasarımları oluyor.
Kafama taktım ve kendi headerımı kendim tasarlıyorum.
İlk yaptığım aşağıdaki mavili olandı, sizce nasıl?


Bugün ise içime sinmedi siyah beyaz aşağıdakini tasarladım.
Biraz vakit aldı ama hiç olmazsa daha çok hoşuma gitti.
E araştırınca internette ne güzel programlar varmış bu iş için onu da keşfetmiş oldum.
Tek sıkıntı boyutlarını tam ayarlayamamam :)
Acemi işi olur o kadarlık kusur da değil mi?


Aklıma estikçe yenilerini tasarlayabilirim.
Amma ve lakin zor işmiş onu anladım.
Bunu sürekli yapan arkadaşlar gerçekten tebrik edilmeli.

Bloga bir kaç şey daha eklemek istiyorum.
Zamanla onları da yapabilirim umarım.
Blogumdaki yeni yazılardan görsellerden memnun musunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum.


4 yorum:

  1. Şuan siyahlı olan çok hoş olmuş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bunu duyduğuma sevindim :)

      Sil
  2. İkinci header gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) inşallah daha güzellerini de yaparım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...