25 Ağustos 2014 Pazartesi

Dermoskin Biotin Şampuan

Merhabalar,
Bir şampuan yazısı ile daha karşınızdayım.
Daha önce yazdığım Salicade şampuanımı sadece haftada 2 kez kullanabiliyorum.
Bu nedenle geri kalan zamanlarda başka şampuan kullanmam gerekiyor.
İşte o şampuan ise aşağıda gördüğünüz ve bu günün yazısı oluşturan Dermoskin Biotin Şampuan.
Kendisini dökülme ve yavaş uzayan saçlarıma çare olsun diye eczacımın tavsiyesiyle almıştım yine.
Eczacı teyzem valla çok hayra geçti senin verdiklerin ya, ben Adanalarda seni nasıl bulacağım.

Biotin bildiğiniz gibi saç derisi ve saç için çok faydalı bir maddedir.
Aynı zamanda saçın uzaması için hücrelere yardımcı olur.
Bayanlara özel bu şampuan da Biotin maddesinin yanında çay polifenolleri ile atkuyruğu ekstresi de bulunuyor.
Yabancı vloggerları izleyeniniz varsa bilirsiniz.
Bir çoğu şu atkuyruğu ekstresi şeyli şampuanlardan kullanıp pek de güzel uzatıyorlar saçları.
Az daha baktım da kırk kilit otu da deniyormuş buna.

İçindeki diğer faydalı malzemeler yine yukarıdaki fotoğrafta yazılı.
Ben saçlarıma uygulayıp dediği gibi en az 3 dk bekletiyorum tabi masajla yediriyorum da iyice.
Kokusu da rengi de zararsız ve hoş :)
Yıkadıktan sonra biraz sertlik oluyor gibi ben de ama boyalı olmasının da etkisi var tabi.
Saç kremi ya da maske işinizi halleder.

Bunun yanında egzamama hiç bir zararı olmadığı gibi gerçekten saçlarımı uzattığını düşünüyorum.
Sanki kullandığım süre içinde uzama oldu ama bunda saçlarımı kestirmediğim için artık iyice uzamasının da etkisi vardır muhakkak.
200 ml lik şampuanın 19,50 tl gibi bir fiyatı var.
Bitince şimdilik almayacağım tekrar çünkü elimde bitmesi gereken şampuanlarım var.

Kendinize iyi bakın.
Ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

2 yorum:

  1. Merhaba annemde saç dökülmesi var ve kendisi için bu ürünü almayı düşünüyorum öneririyor musunuz acaba ürün dışında varsa başka tavsiyeleriniz de dinlemek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Annenizdeki saç dökülmesinin kaynağını bilmediğim için ve doktor olmadığım için ne desem yalan olur. Eğer tıbbi başka bir sıkıntı varsa önce onun çözülmesi gerekecektir. Onun dışında yapacaklarınız yarardan çok zarara neden olabilir. O yüzden önce doktora gitmenizi öneririm.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...