6 Ağustos 2014 Çarşamba

Essence Get Big! Lashes Volume Curl Maskara


Merhabalar,
Bugün size uzun süredir elimde olan bir maskaradan bahsedeceğim.
Essence markasına ait Get Big! Lashes Volume Curl maskara.
İsmini yazarken bile yoruldum valla.
Bu maskarayı geçen yaz almıştım ama tam kullanmaya son 2-3 ayda başladım.

Gümüş renkli bir kaba sahip tombik bir maskara kendisi.
Yeni sürümü çıktı bu maskaranın onun rengi de nar çiçeği rengi.
O da var elimde ama hala bu renkte olan da satılıyor kimi yerde.

Tombik dedim ya her yanı ile tombik cidden.
Maskaranın fırçası bile " Ben kocamanım." tavırları sergiliyor.

Kıl yapılı, sık kıllı, kaşık şekilli bir fırçaya sahip maskara.
Maskaranın en dikkat çekici iki özelliği kurumaması, ki bir senedir arada açmış olsam da kurusun diye bir saat ağzı açık bıraksam da bana mısın demedi hala kurumadı, ve kocaman fırçası.

Şimdi niye kurutmaya çalışıyorsun diye sorabilirsiniz derdin ne diyebilirsiniz hemen açıklayayım.
Bu maskaranın kıvamı ve tombik fırçası yüzünden neredeyse her sürüşümde bulaştırıyorum. Makyajı düzeltmek için çektiğim işkenceler de cabası.
O yüzden az biraz kurusun da daha kolay kullanayım dedim ama ı-ıh kurumuyor.
Bir diğer kötü yanı ise fırçaya o kadar çok malzeme geliyor ki sıyırana dek de ayrı bir uğraşıyorsunuz yoksa sonuç yapışık bir tuhaf kirpikler.

Yukarıdaki fotoğrafta duruşu mevcut.
Sıyırttırsam da kirpiklerimi balık konservesi misali birbirine yapıştırdı.
Dolgunluk veriyor evet ama yapıştırması işi mahvediyor.
Uzatma deseniz o da var da...
Sıcakta akma yapması ise ayrı bir sorun.

Bitsin diye dualar ettiğim bir maskara ama bitmeye niyeti yok gibi duruyor.
Kurumayacak o da belli.
O yüzden bu ay da kullanıp vedalaşmayı planlıyorum kendisi ile.
Bu gümüş rengi olanını görürseniz de pek yaklaşmayın derim.
Nar çiçeği olanını bir iki kez denedim onda ise bu sorunların hiç biri yok çünkü kıvam sorununu halletmişler.
Düzenli kullanınca onun da yazısı gelecek.

Bir maskara canavarının günlüğü gibi oldu durum.
Daha kullanılmayı bekleyen maskaralarım ile görüşmek üzere diyorum.


4 yorum:

  1. Ben de maskaralarda ozellikle silikon uclu fircalari tercih ediyorum daha guzel ayiriyormus gibi geliyor. Bu maskara gercekten biraz fazla yapistirmis. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silikon fırçalarda biraz beceriksiz oluyorum o yüzden kıl alıyorum daha çok ama arada böyle de çıkıyor kıl fırçalar da.

      Sil
  2. Nasıl yapıştırmış :/ Sinir bozucuu

    YanıtlaSil
  3. Hiç sorma bu gidişle çöpü boylayacak bu maskara.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...