26 Ağustos 2014 Salı

Golden Rose Rich Color Oje - 27


Merhabalar,
Bugün size bir oje yazısı hazırladım.
Maalesef oje yazılarım da ışık ve fotoğraf hazırlamaya kurban gidiyor.
Akşam sürdüğüm için ojelerimi tam rengini verecek fotoğrafları çekmesi sıkıntılı oluyor.
Ancak gündüz sürersem çekiyorum ben de.

Evet gelelim ojemize.
Golden Rose'un Rich Color serisinden bu kocaman fırçalı ve epey kalın yapılı ojelerinden 27 numara konuğumuz.
Kendisi böyle kopkoyu bir mor.
Hatta yetersiz ışıkta siyah bile sanılıyor.
Ki bu benim çok hoşuma gitti.
Koyu oje benim için candır pek bir severim kendilerini.

Kocaman fırça demiştim ya normal oje fırçalarına göre nereden baksanız 2 kat daha büyük fırçası var.
Bu size tek adımda neredeyse tüm tırnağı boyama imkanı veriyor.
Bunun yanında yapısı kalın gerçekten.
Koyu renkte bile tek kat sürüş rengi elde etmenize yetiyor.
Amma ve lakin kalın yapılı olmasının dezavantajı da var.
Bazen fırça ojenin bir kısmını kayığın suyu ayırması gibi ayırıp oranın ince/ daha açık renk kalmasına neden olabiliyor.
Bu sefer ikinci katı sürmek zorunda kalıyorsunuz.
O yüzden sürerken dikkat etmek lazım.

Bir de kuruma meselesi var.
Diğer normal ojelere göre daha hızlı kuruyor.

Kalıcılığına gelirsek kurutucu ile 2 günün sonunda bile uçlardaki soyulma çok çok az.
Kalıcılık olarak benden tam not aldı yani.
Denk gelirseniz bakmanızı tavsiye ederim bu seriye.

Siz ne düşünüyorsunuz bu oje hakkında?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...