11 Ağustos 2014 Pazartesi

Günün Makyajı #2

Merhabalar sevgili okuyucularım,
Bir günün makyajı yazısı ile daha buluştuk sonunda.
Ne zaman güzel makyaj yapsam fotoğrafını çekemememden ya da malzemeleri çekemememden hep hazırlayamıyorum bu yayının devamını.
Ama bu kez çektim hepsini ve yazayım dedim.

Yine pembe-mor ağırlıklı bir makyaj oldu kendisi.
Aslında aklımdaki bu değildi.
Kullandığım malzemelere bakarak da üzerinde ne kadar çok oynama ve değişiklik yaptığımı anlayabilirsiniz.

İçinde pembe-mor-kahve ne arasanız var vallahi.
Göz kalemi bile 3 renk gerisini siz düşünün :)

Kullandığım malzemelerin de tümü bu şekilde.

Essence Far Bazı
Essence Stay Natural Kapatıcı
NYC Pudra

Rival De Loop 16 ve 03 numaralı farları
Maybelline Color Tattoo Pink Gold Krem Far
Oriflame The One Intense Plum Krem Far
Oriflame Plum Garden 2'li farın koyu rengi
The Balm Instain Houndstooth Allık (far niyetine kullandım)

Oriflame Very Me Maskara
Golden Rose kahverengi ve mor göz kalemleri
Avon Glimmerstick Diamonds Sugar Plum göz kalemi

Yapılışını anlatmayacağım çünkü çok karışıktı.
Bu makyaj çok daha az malzeme ile yapılabilir.
Görsel olarak fikir versin diye koydum.

Sizce nasıl olmuş?
Beğendiniz mi?
Yorumlarınızı bekliyorum.



6 yorum:

  1. çok hoş olmuş canım ellerine sağlık..
    blogunu takibe aldım bana da beklerim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yalniz o farın rengi nasıl güzel olmuş! Çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) karışınca sonuç böyle oldu.

      Sil
  3. Color tattoo pink gold yazın vazgeçilmezi diğer kattığın renklerle dahada bir güzel olmuş :)
    bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) takipteyim canım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...