15 Ağustos 2014 Cuma

Kitap/Sinema Serileri #5 Providence Üçlemesi - Araf


Merhabalar,
Yeni bir seri yazısı ile daha karşınızdayım.
Bu haftaki konuğumuz Tatlı Bela kitabı ile tanıdığımız Jamie McGuire'den Providence Üçlemesi.
İlk kitabı Araf'ı aldığımda serinin böyle bir hal alıp beni içine çekeceğini hiç düşünmemiştim.
Ama aldı götürdü beni.

Serinin kitaplarını geçen haftaki gibi 3 gün art arda yayınlayacağım.
İlk kitaptan başlıyoruz.

Kitap Adı : Araf
Yazar : Jamie McGuire
Yayınevi : Yabancı
Baskı : 2013
Seri : Providence Üçlemesi

"Her kız babasına saygı duyar. Onu kahramanı olarak görür ya da onu hayatında o kadar önemli bir yere koyar ki hiçbir şey ona olan sevgisiyle yarışamaz."

Kitabın ilk cümleleri bu şekilde başlıyor. Verdiği etki beni çok duygulandırmıştı doğrusu.
Hem kitabın kapağına bakar mısınız?
Sırf kapağı için bile alınır içinde ne varmış diye okunur :)

Nina babasını henüz kaybetmişken cenaze dönüşü çok hoş bir genç adamın ona eşlik etmesi ile hayatının baştan sona değişeceğinden habersizdir.
Bu hoş adamımız daha sonra da Nina'nın karşısına çıkarak hayatına inanılmaz bir şekilde dahil olacaktır.
Nina bir anda kendini hiç bilmediği varlıkların içinde, farklı bir dünyada bulur.

Jared ah Jared... (Blogger burada Jared'a aşkını nasıl tarif edeceğini bilemediğinden içleniyor.)
Jared bildiğiniz mükimmilsin sipırmen tarzı iyi erkeğimiz.
Nazik, duygusal, aşık, anlayışlı, düşünceli, senin ne istediğini senden önce bilen.
Say say bitmez Jared.

"Benim varolduğumu bile bilmiyorken sen, sana aşıktım ben."

Bu söz aslında tüm kitabı özetliyor, fazlasını yazmayayım.
Şaka şaka az daha bilgi vereyim de spoilsiz bitireyim bu yazıyı.
Asıl bombalar yarın ve sonraki gün patlayacak nasıl olsa.

Nina, Jared'ın aslında kim olduğunu öğrenmenin yanında Ryan ile de ne yapacağını bilemezken kendini inanılmaz bir aşkın içinde bulacak.
Bunun yanında başına bela olacak acımasız düşmanlardan da kurtulması pek kolay olmayacak.
Bunlar spoile girmiyor değil mi?

Fantastik bir dünyanın kapısından içeri koşarak girin ve kimsenin sizi durdurmasına izin vermeyin.
Providence Üçlemesi sizi mest edecek.
En azından beni etti :)



4 yorum:

  1. Bu aralar bu seri ile ilgili güzel yorumlar okuyorum. Listeme bir seri daha kattığım için çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel ve okunası bir seri :) listeye ekleyebileceğin o kadar çok seri vardır ki. Oku oku bitmezler :)

      Sil
  2. Gerçekten çok beğendiğim bir seri,hele o Jared yok muuu.Ellerine sağlık yorum da çok güzel olmuuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet o Jared'dan hepimize birer tane lazım yani. Standartlarımız yükseliyor sayesinde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...