17 Ağustos 2014 Pazar

Kitap/Sinema Serileri #5 Providence Üçlemesi - Cennet


Providence Üçlemesi'nin son kitabı Cennet'ten herkese merhaba,
Evet bir seri daha son buluyor.
Ama ben böyle bir sonu uzun süredir görmemiştim.
Anlatmak için sabırsızlanıyorum.
Yalnız ciddi Spoil içerir.

Kitap Adı : Cennet
Yazar : Jamie McGuire
Yayınevi : Yabancı
Baskı : 2014
Seri : Providence Üçlemesi

Evet sonunda yolculuğumuzun Cennet durağına ulaşmış bulunuyoruz.
Baştan uyaralım fazlaca aksiyon, eğlence ve korku ögeleri içerir.

Nina ve Jared Little corn Adası'na geri dönmüş bulunmaktadır.
Bir önceki gelişlerinin güzelliği ve adanın tasvirinden hayalimde canlanan güzellikleri hatırlamak yüreğimi burktu.
Bizim hiç Littale Corn Adamız olamayacak mı diye içleniyorum.

Şimdi aşık çiftimiz sizce adaya niye geri döndüler dersiniz?
Evet bildiniz evlilik çanları çalsın haydi.
Nııı-nı-nının nıı-nı-nının nı-nıı-nııı-nıın nı-nı-nının :)
Kendimce efekt yaptım.

Nina seni öyle bir düğün bekliyor ki gözlerin yuvalarından fırlayacak.
Ah şu gelinliğin hele.
Jared adamım seni klonlayıp hepimize bir klonunu alabilir miyiz?
Lütfen lütfen lütfen...

Nina artık Bayan Ryel olmuşsa bunun sorumluluklarını da göğüslenmesi gerekiyor.
Ah artık tek de değil üstelik.
Titan mı dersiniz, okul mu dersiniz, evlilik mi dersiniz, yoksa... :)

Nina ve Jared artık öyle bir savaşın içine gireceklerdir ki sağ kurtulmak için ödenecek bedeller çok ağır olabilir.
Mutluluğa ulaşmak için bedel ödemek şart oldu zaten :(
Ama bu seferki düşmanları öyle biri ki Allah korusun.

Hep Nina ve Jared'dan konuştuk peki Ryan ve Claire ne oldu dersiniz?
Bu kitapta sizi sürprizler bekliyor.

Neyse bu kadarı yeter.
Gerisini kitapta okuyun.
Son kısımları bekleyemeden bitireceksiniz.

Bir serinin daha sonuna geldik.
Nasıl sizce güzel oluyor mu seri fikri?
Düşüncelerinizi bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...