12 Ağustos 2014 Salı

Loreal Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Nemlendirici

Merhabalar,
Bugün size hayatımın yüz nemlendiricisini sunmaktan sevinç duyarım.
Sonunda cildime şimdilik en iyi geleni bulmuş bulunuyorum.
Ta-Ta-Ta-Taaaam.

Loreal Skin PErfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici

İkincisini aldığım için kutu resimlerini ondan çektim.
İlki bitince yenisine başlayacağım.
Ve bu kremi indirimler ve hediye çeki gibi şeyler var ya Watsons'da onunla 13 tl gibi bir fiyata aldım :)

20-30'lu yaşlar için ideal olan bu kremin yardımcı elemanları da var.
Ama BB kremi hariç diğerlerini almadım.
BB krem de açılmak için bekliyor şimdilik.

Aydınlatıcı, bilimsel bilgisi yukarıdaki gibi.
Aşağıda da içindeki maddelerin listesi mevcut.

Kremimize gelirsek böyle pembe, cam bir kavanozda bulunuyor kendisi.
İçinde de çok hafif ve hoş pembe renkli bir krem var.
Bu kremin yarısından fazlası bitti ama boş kısmı çekmeyeyim dedim :)

Evet etkilerine gelirsek sabah akşam temiz cildime uyguluyorum.
Kremin dokusu ipek gibi bir kere.
Öyle yağlı yapış yapış olmaktan çok uzak.
Yüzünüze sürünce çok kısa sürede hemen emiliyor.
Cildinizde parlama, yağlanma yapmıyor aksine doğal bir ışıltı veriyor.
Kuruluğu andırmayan doğal bir matlığı var yani parlamasız bir görüntü demek istedi yazar :)
Yumuşacık bir cilt ise harika bir artısı.
Makyajı hemen üzerine yapabiliyorsunuz.

Bunların yanında cildimdeki renk eşitsizliklerini azaltıp çıkan tek tük sivilceleri de engelledi bence.
Gözeneklerim ise şimdilik çok az ufalmış olmakla birlikte aynı diyeyim.
Zaten tüm dedikleri bu kadardı kremin.
Bir de benim çok mimik kullanmamdan kaynaklı mimik çizgilerimi de hafifletti sanki.

Bu güne kadar denediklerimin içindeki en iyi yüz kremi olduğu için kendisi ile uzun süreli beraberlik yolculuğuna çıktım.
Bakalım hayırlısı.
Denemek isterseniz de cidden fırsat tanıyın derim.
İndirimde alınca daha da memnun kalırsınız.

Bugün de bu kadar.
Kendinize iyi bakın.


2 yorum:

  1. Benimdeeee! En sevdiğim, en beğendiğim nemlendiricim. Ayrica ben serumunu aldim ama pek kullanmiyorum. Bir türlü alisamadim fakat krem mükemmele yakın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kremi deneyip sevmeyen var mı :) O kadar güzel bir his bırakıyor ki ciltte. Serumunun da yoğun olduğunu duymuştum. Ikinci bir krem gibi olmaması için almamıştım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...