5 Ağustos 2014 Salı

Neutrogena Yağsız Yüz Temizleme Jeli


Merhabalar,
Haftanın ikinci gününden herkese merhaba.
Adana sıcaklarında erimemeye çalışırken aynı zamanda sıcakların neden olduğu yüzümdeki yağlanmaya çözüm arayışlarım devam ediyor.
Bir aydır kullanıp şişesinden yarıyı geçtiğim yüz yıkama jelimden bahsetmenin vakti geldi diye düşünüyorum.
Neutrogena'nın Visibly Clear serisine ait yağsız yüz yıkama jeli kendisi.

200 ml lik pompalı şişedeki turuncu renkli bir ürün kendisi.
Pompalı yapısı en hoşuma giden özelliklerinden biri.
Kullanım kolaylığı bakımından diğer sıkmalılardan daha hoş geldi bana.

Salisilik asit içeren yağlanmayı karşı geliştirilmiş bir ürün kendisi.
Yağlanmaya çözüm için yağsız üretilerek daha etkin sonuçların alınması hedeflenmiş.
Arka kısmındaki yazı da yukarıdaki gibi.

Yağlanmanın yanında siyah noktalarım da artmışken satıcı bayan bu ürünü önermişti bana.
Bir de fiyatı uygun olunca denemekten zarar gelmez diye alıverdim.
Sabah akşam bir pompa ürünü elimde köpürtüp yüzüme uyguluyorum.
İyice yedirip suyla güzelce duruluyorum.
Yıkamanın ardından ilk başta hafif bir gerginlik hissi oluşturuyor yüzde.
Nemlendiriciyi sürünce bu his ortadan kayboluyor.

Cildimi iyice temizlediğini hissediyorum kullanırken.
Yağlanma ve siyah noktalar biraz daha azaldı gibi geldi bana.
Şişe bitene dek neler olur Allah bilir tabi.
Sivilcelenme, yanma, kurutup hassasiyet yapma gibi sorunlar ile karşılaşmadım.
Çok hafif bir kokusu var ama o koku pek benim zevklerime hitap da etmiyor.

Şimdilik ivme memnuniyete dönük bir şekilde hareket ediyor.
Bir de cildiye doktorumun kullanmamı onaylaması ile içim de rahat kullanırken.
Fiyatının 11 tl civarında olması denemeniz için bir fırsat sunabilir size.
Bu ürünü kullananınız var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...