31 Ağustos 2014 Pazar

Nivea Duşta Vücut Kremi - Kakao Keyfi

Merhabalar,
Sıcakların hala hüküm sürdüğü yaz mevsiminde işin içine bir de Adana faktörü girince cildimi nemlendirmenin nasıl işkence haline geldiğini anlatamam size.
Normal nemlendiriciler ile uğraşmak  yerine duşta vücut kremi tek çözüm oluyor bu işkenceye.
Nivea'nın bu yaz çıkardığı kakao keyfi ise bugünün konuğu.

Kakao kokusu belli miktarda çok güzeldir ama ağır olunca sevmem ben.
Sanırım benim gibi düşünenler var ki Nivea da kokusu hafif bir ürün ortaya çıkarmış :) 

Çoğunuzun bildiği gibi bu ürünün kullanış şekli şöyle:
Banyonuzu yapıyorsunuz. Kurulanmadan ıslak vücudunuza kremi sürüyorsunuz. Daha sonra kremi durulayıp kurulanarak banyodan çıkıyorsunuz.
Bunu niye anlattım çünkü bazı yazılarda gördüm. 
Ne yazık ki duş jeli gibi sabunlanma amaçlı kullanıp memnun kalmayanlar olmuş.
aman ürünün kullanımına dikkat.
Yanlış kullanırsanız en iyi üründen bile soğuyabilirsiniz.


Kremin yapısı yeterince kıvamlıca, akıp gitmiyor.
Şişesi değişmiş gibi geldi bana sanki.
Üst kısım daha yumuşak bir maddeden ve rahatlıkla sıkılabiliyor.
Kakao kokusu çok hafif ve rahatsız etmiyor.
Banyodan sonra fazla da kalmadan geçiyor kokusu.
Verdiği yumuşaklık kışa göre yazın daha etkili oluyor.

Özellikle yaz sıcağının 40 dereceleri rahatlıkla geçtiği Adana gibi illerde krem sürme işkenceye dönüşmüşken yazın kullanmak adına çok iyi bir ürün kendisi.

İçeriğini daha yakından görün diye aşağıya ekliyorum.

Evet bugünkü yazımda burada son buluyor.
Kedinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...