27 Ağustos 2014 Çarşamba

Okudum Bitti #43 Yemin

Merhabalar,
Kitap yorumlarımın biriktiği şu aralar hepsini tek tek yazıp size tanıtayım istiyorum.
İlk olarak da Fatih Murat Arsal'dan Yemin ile başlıyorum.

Kitap Adı : Yemin
Yazar : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2014

Fatih Murat Arsal bir kitapta daha karakterleri döktürmüş sunmuş bize.
Pdf olarak okumadığım nadir kitaplarından biridir Yemin.

Karakterlerimiz;
 Gözleri de kendi de ismi gibi kara olan yakışıklı bir adam Kara.
Nereden geldiği bilinmeyen, bakışları çelik gibi sert, yakışıklılığı değme erkek güzellerine parmak ısırttıran bir adam.

Güzelliği ile bilinen, sarışın ve zeki, biraz da bilmiş bir kız olan Tuğçe.
Zenginliğini ve zekasını kullanmayı bilse de bir çift kara gözde kendini kaybedecek olan bir güzel.

İkilimizin yolları Kara'nın Tuğçe'nin babasının isteği ile Tuğçe'ye koruma olması ile kesişiyor.
Karanın yanında sarışın bir güzel, sarışının yanında ise resmen esmer ateş.

Ufacık bir ceza verme girişimi ile alevlenen hisler sonunu bilinmeyen yerlere çekecek.
Cezalar ise birbirinden farklı yöntemler içerecek.

Geçmişinde türlü hüzünler barındıran bir adamı mutlulukla sarıp sarmalayacak bir güzelin ciddi anlamda yaşayacağı gerçek ilk aşk ve deneyimli bir adamın bu aşk karşısında hissedeceği çaresizlik.

Ve verilecek bir yemin;

"Sen dizlerinin üzerinde sürünerek gelsen de...
Seninle asla evlenmem." 

Kırılan kalpler, yıkılan hayaller ve geriye kalan o tertemiz hediye.
İki inatçı aşığın sizi bazen hüzünlendirecek ama sıkça kahkahalar attıracak aşkını okumadıysanız bir an önce okuyun derim.

Evet sonunda spoil içermeden yazabildiğim bir yorum ile yazımı kapatıyorum :)
Eğlenmek ve aşkı tatmak istiyorsanız Yemin sizi bekliyor.

2 yorum:

  1. evet evet bu da listemde ama tabi uzun vadeli okunacaklarım var , en az 2-3 yılımı alır zannımca bu liste , işte o arada bir derede okuyabilirsem ne mutlu bana , bu arada bil bakalım ben naptım , seni mimledim ki :D
    http://kitapeylemi.blogspot.com.tr/2014/08/mim-hangisini-secerdiniz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FMA nın kitaplarını şiddetle tavsiye ederim hepsi birbirinden güzel oluyor :) mim için de teşekkür ederim en kısa zamanda yapıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...