14 Ağustos 2014 Perşembe

Oriflame Pure Nature Yasemin Özlü Soyulan Maske


Merhabalar,
Bugün size uzun süredir kullandığım bir yüz maskesini anlatacağım.
Oriflame'den uzun süre önce alıp önceleri düzenli kullanmadığım bu maskeyi artık haftada 2 kez kullandığım ve bitirmeye yaklaştığım için rahatlıkla anlatabilirim.
Maskemiz yasemin özleri içeren ve soyulabilen türde bir maske.
Maskenin temel işlevi ölü hücreleri arındırıp aydınlık bir görünüm vermek.
50 ml lik ufacık bir ürün ama epey de bereketli.
Düzenli olarak 2 aydır kullanmama rağmen henüz bitmedi.
Ağustos'u da çıkaracak gibi duruyor.

İçindekiler yukarıdaki fotoğrafta mevcut.

Benim gözlemlerime gelirsek;
Öncelikle buram buram yasemin çiçeği kokuyor haberiniz olsun.
Sürerken neden kaynaklandığını çözemediğim keskin ve göz yaşartıcı bir etkisi var ama bir kaç dakikaya ortadan kayboluyor.
Kıvamı yapıştırıcı gibi diyebilirim.
Yüzünüze sürerken cildinize tutunuyor ve öyle vıcık vıcık akmalar yapmıyor.
Sürdüğünüz tabakanın kalınlığına göre kuruma süresi 20 ila 30 dk arasında değişiyor.
Soyarak çıkarılması en zevkli yanı, ben çok eğlenceli buluyorum soyma işlemini.

Çıkardığınızda cildinize güzel bir yumuşaklık ve nemlilik veriyor.
Kurutma gibi bir sıkıntı yok anlayacağınız. 
Soyarak çıkarmadan kaynaklı olduğunu düşündüğüm gözenekleri temizliyormuş hissi de cabası.

Benim memnun kaldığım bir ürün oldu kendisi.
İndirimde bulduğum da tekrar almayı düşünebilirim.
Fiyatı indirimde 6-7 tl olması gerek.

Evet bugünkü yazımızın da sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. Ben pek severek kulanmamıştım bu ürünü.Bitene kadar canım çıkmıştı.O yönden baya bereketli fakatcilt yapımdan mıdır nedir,sürkeli bir sivilce problemine neden olmuştu.Ama sen beğenmişsin güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her cildin tepkisi farklı ya ondan bana yarayan sana yaramamıştır canım :) sağlık olsun. Teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...