3 Ağustos 2014 Pazar

The Book Sacrifice Tag - Bir Acayip Mim :)

Merhabalar,
Bugün size Yorumbaz blogunda gördüğüm ve bana ilginç gelen bir mimi yapacağım.
Neden ilginç derseniz söz konusu senaryolarda hangi kitaplarınızı feda edebilirsiniz diye soruyorlar.
Hadi gelin bakalım nasılmış?

Senaryo 1: Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

Şah Mat : Bu kitap çıktığında çok övüldü, çok güzel denildi ama hayır. Polisiye konusunda standartlarımı karşılamaktan çok uzaktı. Hele kitabın sonunda adamın başına gelenler fazla zorlama gelmişti. Konu iyi bağlandı ama zorlama yine de hissediliyordu bence. O yüzden zombilere Şah Mat.

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?


Sanırım Alaycı Kuş diyeceğim. İlk iki kitaptan sonra temposu bana daha düşük geldiği için seçtim bu kitabı yoksa garezim yok yani. Daha güzel bir son da hazırlanabilirdi tabi o da ayrı.


Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunzu en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp,gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.


Vadideki Zambak : O zambağı da vadiyi de alıp başına çalsınlar Balzac. Hayatımda okuduğum en sıkıcı, baydırıcı kitaptır kendisi. Kaç sene oldu okuyalı hala en kötü klasik deyince aklıma Vadideki Zambak gelir. Yarım bırakmamak için sonuna dek okudum ama nasıl? Sadece konuşma kısımlarını okuyarak. O betimlemeler beni bitirmişti. Konusunu hatırlamam ama verdiği sıkıntıyı da unutmam. Edebi esermiş peh. Yakınından geçmez.
Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?


Soluksuz Kalan Kasaba : Sen ne gereksiz bir kitapsın ya. Olaylar saçma sapandı ve sürekli hadi sonlan da bir şey çıksın sonunda dedim durdum. Yazar laf kalabalıklığı yapmak için uzatmış da uzatmış. Sonu güzel bitse yine içim yanmaz ama sonuç aynı. Bizımla deılsın. Ama yakalım da işe yarasın diyeceğim türden bir kitap kendisi.


Evet bu mimin de sonuna geldik.

Yapmak isterlerse,
Kedimin Hobi Defteri'ni,
Leopar Delisi'ni
Nabrut ve Biz'i,
Cemre Ne Okuyor?'u,
Kitap Aşığı'nı
Mimliyorum.

Kendinize iyi bakın.

6 yorum:

  1. Çok teşekkürler. En kısa zamanda yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaa çok güzelmiş en kisa surede yapmam lazim. Tesekkur ederim tatlim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) cevaplarını bekliyorum.

      Sil
  3. Mim şahaneymiş. Bayıldım.
    en kısa zamanda yanıtlayacağım. ve vadideki zambak :/ of! klasiklerden soğuyacaktım ortaokulda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplarını merakla bekliyorum :) sefiller ile vadideki zambak ın hasarını atlatıp tekrar sevmiştim klasikleri.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...