7 Eylül 2014 Pazar

Aman Dikkat Arkadaşlar ve Yardım Lütfen!


Merhaba arkadaşlar,
Bu saatte yazı girmemin iki nedeni var şu an.
Birincisi internette dolanan Netmahal ve Portalsepeti adlı iki adet virüs konusunda sizi uyarmak.
Tabi sadece uyarmakla kalmayıp benim Google Chromemuma bulaşıp 2 gündür beni delirten Netmahal'den nasıl kurtulduğumu size söyleyerek yol göstermek de istiyorum.
Bu bahsettiğim iki virüs arama motorunuza bulaşıp ayarlardan düzeltmek istediğinizde yöneticinizi kitlediği için sizi zor duruma sokuyor.
Normal virüs koruma programları ne yazık ki bu iki virüs için yetersiz kalabiliyor.
Bende Hem Microsoft Essential hem YAC olmasına rağmen bulaşmıştı.

Peki nasıl sorunu çözeceksiniz?
Çözüm işlemi çok detaylı ve uzun, o yüzden uzmanına yönlendireceğim sizi.
Adım adım tarifleri uygularsanız sorunu çözeceğinizi umuyorum, ben çözdüm en azından.

Netmahal'den kurtulmak için:
http://uzmanim.net/soru/netmahal-tarayici-korsani-nasil-temizlenir/5470

Portalsepeti'nden kurtulmak için :
http://uzmanim.net/soru/portalsepeti-tarayici-korsani-nasil-temizlenir/5395

Bunun dışında ikinci konuya gelirsem, işte bu konuda yardım lazım bana.
Henüz çözemedim.
Bloglara yorum yapmak istediğimde ,sadece bilgisayarımdan olmak üzere, yorum yapamıyorum.
Aşağıdaki yorum kutucuğuna yorumumu yazıyorum ancak "Yorumlama Biçimi" kısmında Google Hesabı geliyor ve yorumum gitmiyor.

Önceden bu kısımda cansudandünyaya yazardı ama şimdi Google Hesabı yazıyor ve yorumlarım ulaşmıyor.
Ama bu sorun sadece bilgisayardan yorum yapmak istediğimde oluyor.
Telefondan yorum yapabiliyorum.

Bu sorunu nasıl çözeceğim bilen var mı?
Yardımlara açığım, lütfen.

4 yorum:

  1. Sorma o bela bende de var mail adresime farklı farklı kişilerin facebook bildirimleri geliyor. Herşeyi denedim ama nafile bilgisayarın taa içine mi işledi naptı anlamadım ve çıldırıcam artık resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki de çok fenaymış. Inşallah çözebilirsin. Bu virüslerin bulaşması o kadar kolaymış ki aslında. O yüzden internetten özellikle bir şey indirirken dikkat etmek lazım.

      Sil
  2. Biraz araştırdım ve bulduğum olası bir çözümü anlatıcam yorum sorunu için.
    Chrome kullanıyosan Ayarlar'a git.
    Gelişmiş ayarları göster'i tıkla.
    "Gizlilik" bölümünde İçerik ayarları düğmesini tıkla.
    "Çerezler" bölümünde üçüncü taraf çerezlerin engellenmediğinden emin ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerini aynen uyguladım ve sorun çözüldü :) çok teşekkür ederim gerçekten büyük dertten kurtardın beni.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...