9 Eylül 2014 Salı

Avon Glimmerstick Cosmic Göz Kalemi Silver Eclipse

Merhaba haftanın ikinci gününden hepinize,
Yazı ne de çabuk bitirdik diye düşünüyorum, sizce de öyle mi?
Biraz melankolik bir gün benim için.
Bugüne de rengi de bana melankolik gelen sonbaharlık bir göz kalemi yaraşır ne dersiniz?
Konuğumuz Avon Glimmerstick Cosmic serisinden Silver Eclipse.

İsmi bile farklı aslında. 
Gümüş tutulma.

Kaleme ilk bakınca aslında lacivertin soluk bir rengi mi yoksa gümüşün maviye çalan halimi anlamak biraz zor.
Sürünce bile yansıması nedeniyle iki kategoriye giriyor göreceğiniz gibi.

Asansörlü olması sayesinde açma derdinden kurtarıyor.
Rengini bastırma şiddetinize göre veriyor.
Yani az bastırırsanız soluk dururken çok olmamak suretiyle biraz daha bastırır ya da üzerinden geçerseniz daha koyu görünüyor.

Yukarıda gri-gümüşün maviye çalan tarifime daha iyi duran hali mevcut.
Benim gözüm öyle görüyor en azından :)
Fark edeceğiniz gibi içinde renkli ışıltılar var.
Ama çok küçük oldukları için sim gibi göze batmıyor.

Bu resimde ise lacivertin daha belirgin olduğunu görebilirsiniz.
Tam güneş ışığında ve bir kaç kat geçinceki sonuç bu şekilde.

Nereye çekmek isterseniz oraya gidecek bir renk gibi geliyor bana.
Kalıcılığı güzel ve akma yapmıyor.
Temizlenirken düzgün bir temizleyici ile sorunsuz çıkar ama ışıltıları da iyi temizlemeniz lazım tabi.
Bazı ürünler dağıtıp çıkarılmasını zorlayabiliyor çünkü.

Fiyatı da kataloga göre 6-7 tl ye kadar düşüyor.
Böyle bir renk istiyorsanız tavsiye edebilirim.

8 yorum:

  1. Tatlım sayfama gelmişsin bende hemen senin güzel sayfana geldim (: öpüyorummm (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yeni arkadaşlarım oluyor ne güzel :))

      Sil
  2. Merhaba,

    Seni blog keşif etkinliğinden buldum :) Ben de beklerim. Umarım beğenirsin. www.herseydenkonusmali.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bende geldim sizinle tanışmayı isterim bana da beklerim:)) suhedanindunyasi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) yeni bir kan ve blogger olarak da hosgeldin. Takibe aldım :)

      Sil
  4. Selam, ben de yeni geldim. Site tasarıımını çok beğendim. ÜSt kısımdaki butonları nasıl oluşturduğunuzu anlatabilir misiniz? teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Beğenmene sevindim. Buradan anlatım uzun süreceği için mail adresine yolladım açıklamayı.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...