5 Eylül 2014 Cuma

Bitirme Projesi #3


Merhabalar,
Uzun süredir hep al al al yaptığım için evde bir sürü şey birikti ki artık kara kara düşünmeye başladım.
Hayır aldığım hızda tüketsem içim gam yemeyecek.
Her seferinde almayacağım demelerim de işe yaramadığı için bir bitirme projesine başlayayım ki kendimi tutayım diyorum.
Yalnız bu proje bakım ürünleri ağırlıklı çünkü şu an çalışmadığım için makyajı haftada bir iki ancak yapıyorum.
Zaten dışarı çıkmıyorum sıcakta, o yüzden bakım ürünlerini bitireceğim şimdilik.
Çalışmaya başlarsam inşallah kozmetik üzerine de bir proje başlatacağım.

Bir Avon siparişim gelecek, onun dışında yılbaşına dek elimde türevleri olan şeylerden stok namına almayacağım.
Türevden kastım el kremi, vücut kremi, saç kremi, parfüm, dudak balmı, saç bakım yağı, şampuan, duş jeli gibi ürünleri elimde kullandığım haricinde kalmadığı sürece alınmayacak.
Ev krem dolmuş resmen ve ben hangi ara bu kadar kremi bitireceğim bilmiyorum.

Neyse lafı dana fazla uzatmayayım ve projedeki ürünlere geçeyim.
Avon Mood Therapy Duş Jeli : Yeni aldığım bir duş jeli ama kokusunu pek beğenmedim. Eskilerine göre hem çok sıvı hem de kokusu hiç kalmıyor. Her banyoda kullanıldığı için biter.
Nivea Duşta Vücut Kremi : Kendisi Adana sıcaklarında kurtarıcım oldu. Kremleri bitirme isteği nedeniyle projeye dahil oldu. Biter.
Bioblas Yavaş Uzayan Saçlar İçin Şampuan : Kokusundan nefret ettim artık ve saçlarıma değil fırçalarıma yıkama amaçlı kullanacağım. İnşallah biter.
Salicade Şampuan : Gördüğüm en bereketli şampuan neredeyse. E haftada 2 kez kullanınca da bitmiyor. Nasıl bitecek diye kara kara düşünüyorum.

Pantene Argan Yağlı Elixir : 1 senedir kullan kullan bıktım. Kokusundan da bıktım. Nasıl bitecek bilmiyorum ama bitecek.
Yves Rocher Saç Bakım Yağı : Düzenli kullanmıyorum diye aylardır elimde sürünüyor. Acaba yılbaşına dek her banyodan önce kullanıp bitirebilir miyim diye düşünüyorum. Deneyeceğim.
Diadermine Göz Makyaj Temizleyici : Makyajı temizlerken bazen zorlansa ve az makyaj yaptığım için pek kullanılamasa da biter diye umut ediyorum.
Nivea Black&White Roll-On : Artık yeterince iyi korumuyor, sanırım cildim alıştı. Bitsin de kurtulayım istiyorum.

Wish of Love Parfüm : Kokusundan sıkıldığım ve ara ara bitsin diye odaya sıktığım parfümüm. İnşallah bitecek.
Oriflame Göz Kontür Jeli : Ne kadar işe yaradığını henüz çözemedim çünkü düzenli kullanmıyorum. O yüzden düzenli kullanıp yazısını yazacak hale gelsem yine yeter bana. Projedeki bitirmeyi beklemediğim tek ürün.
Avon Dudak Balmı : Ne bereketli ürünse kullan kullan bitmiyor. Zaten makyaj altına kullanamayacağım kadar ıslak yapılı o yüzden evde kullanıyorum ancak. Belki biter ya :)
Isana Üreli El Kremi : Küçük kaptaki kadar kaldı. Büyükten alması zor oluyordu diye buna aldım. Ayak kremi niyetine kullanıyorum ve bitireceğim.

Oriflame Pure Skin Maske ve Yüz Temizleyici : Önce yüzünüzü temizleyip sonra maskesini yapıyorsunuz bu üründe. Haftada bir kere yapsam 1 ayda biterler. Ben de kurtulurum.

Göz kontür jeli hariç hepsini bitirmek istiyorum seçtiklerimin.
Çoğunlukla bıktığım ya da artık sevmediğim ürünler olduğu için zorlu bir proje bekliyor beni.
Bitince belki kendime ödül veririm :)
Evet böyle motive edebilirim kendimi.

Eğer siz de bitirme projesi yapmayı düşünüyorsanız bana katılabilirsiniz.
Eşlik etmek isteyenleri bekliyorum.
Haydi fazlalıklardan kurtulalım ve kendimize yer açalım.

2 yorum:

  1. duşta vücut kremi çok bereketli çoktı bitirmekte zorlanabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşına kadar vakti var :) o zamana kadar biter diye umuyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...