1 Eylül 2014 Pazartesi

Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi

Merhabalar  sevgili okuyucularım,
Ben sanırım uslanmayacağım biliyor musunuz?
Diadermine markası ile anlaşamama rağmen yine gittim ondan bir ürün aldım.
Tabi sonuç yine mi hüsran derseniz cevabı yazının devamında.

Ürünümüz Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi.
Bu ürün farklı olarak kullandığım son makyaj çıkarma ürünüm olabilir.
Çünkü daha çok memnun kaldığım başka bir ürünüm var.
Onun yazısı da gelecek yakında.
Şimdi dönelim Diadermine'e.
Böyle küçük 125 ml lik bir ürün kendisi.
Mavi renkli, tek fazlı bir sıvı içeriyor.
En azından çalkalama derdi yok ona seviniyorum.

Makyajı yağlı bir tabaka bırakmadan temizlediğini söylüyor.
Evet buna katılıyorum, yağlı bir his bırakmıyor kullanırken.
Tam tersi göz çevrenizi kurutmaya meyilli bir ürün, bendeki etkisi bu yönde oldu.

Makyaj temizleme pamuğuna döküyorum yeterli miktarda.
Gözümün üzerine koyup hafif bir baskı ile 60 a kadar sayıyorum.
Sonra biraz dairesel hareketler çizip pamukla gözümde, en son aşağıya doğru olacak şekilde siliyorum.

Sonuç?
Maskara, far ve kalemin bir kısmı kalıp gibi çıkıyor.
Ancak geri kalan kısımlar gözümde kalıyor ve onları silmek için biraz uğraşmam gerekiyor.
Kirpik diplerimde kalan maskarayı ve kalemi iyice dağıtmadan temizlemek, işte burada zurna zırt diyor.
Bir de waterproof kalemi çıkarmayı deneyin hele.
Aman Allah'ım bildiğiniz rakuna dönüyorsunuz ve çıkmıyor.
İstediğiniz kadar silin, illa ki daha iyi bir temizleyici ile tekrar geçmek gerekiyor temizlenmesi için.
O arada yıpranan ve kızaran gözler de yanınıza kalıyor.

Temizlerken çok döküp göze kaçırmadığını sürece yakma yok.
Hani Nivea'da cayır cayır yakar ya o his yok Allah'a şükür.

Genel olarak bakarsak waterproof makyaj hariç sonuç ortalama ama waterproof da felaket.
Tekrar almayı düşünmediğim ürünler listesine de girmiş oluyor böylece.

Seveni var mı merak ediyorum, o yüzden yorum bırakırsanız sevinirim.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...