10 Eylül 2014 Çarşamba

Garnier Saf & Temiz Arındırıcı Sıkılaştırıcı Tonik

Merhaba sevgili okuyucularım,
Sonunda aradığım toniği bulduğumu düşünüyorum.
Çok tonik denedim bugüne kadar ama bu kadar memnun kaldığım henüz olmamıştı.

Konuğumuz Garnier Saf & Temiz Arındırıcı Sıkılaştırıcı Tonik.

Mavi içindeki tonik miktarını görebildiğiniz bir şişede, sağlam kapaklı 200 ml lik bir tonik kendisi.
İçinde salisilik asit ve çinko türevleri var.
Vaatleri; yağlanmayı kontrol altına almak, gözenekleri sıkılaştırmak, cildi matlaştırmak ve cilt problemlerine karşı savaşmak.

Arka kapak yazısı da yukarıdaki gibi.
İçeriğini de görebilirsiniz.

Peki ben niye bu kadar sevdim bu toniği?
Öncelikle yüzüme uygulayınca inanılmaz bir ferahlık sağlıyor.
Yüz yıkama jelinden kaçan kir varsa söküp atıyor, derinlemesine temizliyor.
Yüzümü sıkılaştırıyormuş gibi biraz gerginlik hissettiriyor.
Gözenekler sanki daha iyi durumda bence.
Yağlanma derseniz de onu pek etkilemedi bu tonik.
Tabi olumsuz yanı da var azıcık yakması ve kokusunun keskinliği.

Ben bu tonikten memnun kaldım bitinceye kadar fikrim değişmezse tekrar almayı ve devam etmeyi düşünüyorum.
Hassas ve kuru bir cildiniz yoksa tavsiye edebilirim size de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...