11 Eylül 2014 Perşembe

Golden Rose Rich Color Oje - 10 Numara


Merhabalar,
Bir oje yazısı ile daha karşınızdayım.
Aslında oje koleksiyonum git gide büyüyor ve artık almamam gerekiyor.
Bozulmadan hepsini bitirmem mümkün olmayacak yoksa.
Tabi oje tutkunlarını da yavaş yavaş anlıyorum desem yeridir :)

Evet bugünkü konuğumuza gelirsek Golden Rose Rich Color serisinden nude rengi ojem olan 10 numara.
Bu serinin toplam 3 rengi var bende şu an.
Özellikleri genel anlamda aynı gibi diyebilirim.
O yüzden bu renginde gördüğüm farklılık sayılabilecek şeyleri söyleyeyim size.

Bu nude renkli oje fırçaya yeterince ürün aldıysanız tam bir örtücülük sağlıyor.
Tırnağınızı belli etmiyor.
Ama biraz az alırsanız ikinci bir kat sürme gereksinimi doğuruyor.
Azdan kastım, fırçayı iyice sıyırıp kullanırsanız daha az ürün gelir ya o işte.
İkinci kat sürümü ile tamamen kapatıp hiç bir boşluk bırakmıyor.
Yapısı zaten kalın olunca biraz da kalıp gibi duruyor.

Hızlı kuruması, renginin güzelliği gibi özellikleri ile gönlümü fetheden şahane bir nude oje.
Gördüğünüz yerde alıp şans verin derim.
Aklımda siyah rengi var bu ojenin bir de (sanki 2 tane siyah ojem yokmuş gibi).

Siz bu ojeyi hiç kullandınız mı? 
Ya da seriden tavsiye edebileceğiniz başka renk var mı?
Tavsiyeleri ve yorumları bekliyorum.


2 yorum:

  1. gümüş gibi bir renk var o da harika tavsiye ederim blogunuzu yeni keşfettim takibinizi beklerim. :) mrsbarancetin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tavsiyeyi değerlendirmek isterim :) Teşekkür ederim. Takibe aldım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...