16 Eylül 2014 Salı

Mim - Kitap Kahramanları


Merhabalar,
Bu hafta odamda tadilat olduğu için blogla pek ilgilenemeyeceğim.
Bundan 10 sene önce dekore edilen odam, artık 22 yaşındaki genç bir bayanın zevkine göre tekrar dekore ediliyor.
Boyası, yeni eşyalarımın taşınması, düzenleme, yerleşme derken epey yoruluyorum.
Ama tatlı bir yorgunluk bu :)
Bu arada odadan 250 civarında kitap taşıdım, onların odaya geri sığdırılışı nasıl olacak bilmiyorum.

Bugün size bir kitap mimi hazırladım, arada kaçamak niyetine.
Sevgili Kitap Keyfimm blogunun mimlediği Kitap Kahramanları mimi ile size eğlenceli bir yazı hazırladım.
Hadi başlayalım.

1. Gerçek hayatta var olmasını dilediğin kitap karakteri?
En zor soru, ilk soru olmuş. O kadar çok var ki aklımda gerçekten var olmasını istediğim. Ama tek bir seçeneğim var. O yüzden Eragon demek istiyorum ben. Gerçekten olması beni mutlu ederdi. Ben bir severim kendisini.

2. Hangi kitap karakterini teselli edip arkalarını sıvazlamak isterdiniz?
Harry Potter serisinden Draco Malfoy dersem çok mu şaşırtıcı olur :) Her kötülüğüne rağmen o Voldemort'un baskısı ile kendini kötü hissettiği anlarda teselli etmek istedim ben onu ya. 
Bir sempatim var zaten karaktere. Ama benim bir çok kötü karaktere sempatim var. Malfoy'da onlardan biri sadece.

3. "Ayy yerim ben seniiiii, kuzuuum." deyip kucaklamak istediğiniz karakter?
Travis Maddox demek istiyorum buna.
O tatlı sert aşık halleri ile tam yemelik bir kötü çocuk.
Yani benim için kötü çocuk, insanların acıdan yanıp yanıp yemeye devam etmeleri gibi bağımlılık yapıcı biri.

4. "Al, götür beni uzaklara. Kaçalım buralardan," demek istediğiniz kitap karakteri?
Vampir Günlükleri serisinden Damon'ı verin bana. Biz kaçalım, böyle epey uzaklara gidelim. Hem sadece benim olsun Damon, sadece benim benim...

5. Hangi kitap karakteriyle aynı takımda olmayı tercih ederdiniz?
Bu soru için Harry Potter gibi aynı iki takım arasında kaldım desem, Griffindor ve Slytherin. Benim seçmen şapkaya cevabım sanırım yine Harry gibi Griffindor olurdu. Harry var, ron var, Hermione var. Eğlenceli olur.

6. En çok hangi kitap karakterine "Aferin goççuuum," demeyi isterdiniz?
Buna cevabım aslında iki kişi. Harry Potter'dan Fred ve George Weasley ikizlerine her şeye rağmen o cadı Umbridge'i deli ettikleri için kocaman bir "Aferin goççuuum," demek isterdim. Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nda sınav zamanı ortalığı cümbüş yerine çevirmeleri ve Umbridge'in yüz ifadesi çok güzel olmuştu.

7. En çok hangi kitap karakterine kafa göz dalmak isterdiniz?
Uyumsuz serisinden Tris. Valla elime geçirsem değil kafa göz dalmak kulaklarından sallandırırdım. Ne gıcık olmuştum son kitapta özellikle ya.

8. İki tokat atıp " Kendine gel," demek istediğiniz kitap karakteri?
Tatlı Bela'dan Abby'e gerçekten iki tokat atıp kendine gel demek lazımdı. Travis'i o kadar üzdü, içim yandı.

9. "Bundaki güç bende olsa vaarrr yaaa!" dediğiniz kitap karakteri?
Alacakaranlık'tan Edward'daki zihin okuma gücünü istiyorum ben. Öyle bir güç çok güzel olurdu şahsen. Hihi :D

10. Sizce, sizinle en iyi arkadaşlığı hangi kitap karakteri kurardı?
İlk aklıma gelen cevap farklıydı ama sonradan fark ettim. Biz Jane Rizzoli ile çok iyi arkadaş oluruz. Birlikte ordan oraya koşardık.

11. En çok evinize götürüp saklamak istediğiniz karakter?
Bir FMA kitabı olan Seni Sevmek İstemedim'den Doğan'ı eve götürüp saklayabilir miyim? Lütfen lütfen lütfen :) FMA karakterlerinden en sevdiğim herhalde Doğan'dır. Adam yakışıklı, güçlü, eğlenceli (gülümsemeyi bilen erkekler daha iyidir her zaman), sevgi dolu e daha ne olsun ya.

Ben yazarken çok eğlendim bu mimde.
İnşallah siz de okurken eğlenirsiniz.
Yapmak isteyen herkesi mimliyorum.
Yapınca yorum bırakırsanız ben de seve seve okurum.
Kendinize iyi bakın.


2 yorum:

  1. Yanıtlarını keyifle okudum canım :) Mimi yaptığın için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim beni de mimlediğin için :) keyif almana sevindim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...