2 Eylül 2014 Salı

Note Oje - 39 Antique Copper


Merhaba,
Note Kozmetik ile ilk tanışmam ojeleri aracılığıyla oldu sonunda.
Aldığım yerde 2 tane alana 1 tane hediyeydi.
Ben de 3 tane aldım ve ilk ile karşınızdayım.
39 numaralı Antique Copper.

Oje güzel bir bakır rengine sahip.
İçinde daha canlı bakırımsı kırmızımsı yansımaları var.

Ojelerin üzerinde hem üretim hem son kullanma tarihlerinin olması güzel bir özellik.
Ayrıca o oktan kağıdı kaldırınca içindekilerin de listesini görebilirsiniz.

Bir çok oje markasına göre daha kalınca bir fırçaya sahip.
Tek sürüşte epey alanı boyayabiliyor.
Bunun yanında yapısının ince ve biraz fazla akışkan olması tam rengi elde etmek için tek katın yetmemesine neden oluyor.
Sürerken kurumadan ikinci katı geçmek isterseniz ojeyi toplayıp sıyırabiliyor.
Bu rengin örtücülüğü ikinci katta tam oluyor.

Kuruma hızı çok iyi değil ama çok da uzun sürmüyor.
Ben sıkıntıyı oje kurutucu ile çözüyorum.
Kalıcılığı benim için iyiydi, parmağımda kaldığı iki gün boyunca soyulma olmadı.

Renginin güzelliğinden dolayı önerebileceğim bir oje ama daha kapatıcı, sıkıntısız oje isterseniz başka markalarda bu renge benzer ürünler de mevcut.

Bugünlük bu kadar, kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. Ah bir notelenemedim ben de. Herkes çok övüyordu bu markayı. karar veremiyorum alsam mı almasam mı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer ürünlerini denemedim o yüzden tavsiye etme konusunda kararsızım doğrusu.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...