6 Eylül 2014 Cumartesi

Okudum #46 Zor Kadın

Merhabalar,
Bir Fatih Murat Arsal kitabı ile daha karşınızdayım.
Bu seferki konuğumuz Zor Kadın.

Kitap Adı : Zor Kadın
Yazar : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2014

FMA kitaplarında karşılaştığım en ilginç karakter ismi ile başlıyoruz.
Ecrin güzel, iyi kalpli, biraz çocuksu biraz kadınsı ama hayat dolu bir kalp taşıyan bir kızdır.
Babasından ona kalan kreşin sahibi ve öğretmenidir.
Fakat bu kreş artık onun için gitmesi zor bir yoldur.

Ateş, ismi gibi kendisi de ateş gibi, gerektiğinde dokunduğunu yakıp kül eden gerektiğinde sıcacık sarıp sarmalayan yakışıklı ama kötü şöhretli bir adam.
İstediğini elde etmeye alışmış bir adamın karşısına elde etmesi neredeyse imkansız bir şey çıkarsa ne olur?
Tabi ki onu alana dek her yolu dener.
Buna kendini bir evliliğin içinde bulması dahil.

Ecrin ile Ateş'in yolları kesiştiğinde ne Ecrin bu kadar huysuz ve yakışıklı bir adamla karşılaşacağını biliyordu ne de Ateş bu kadar güzel ve insanın içine işleyen bir gülümsemesi olan bir kızla karşılaşacağını biliyordu.

ateş'in Ecrin'i elde etmek için başvurduğu yollar ve Ecrin'in Ateş'i püskürtme yöntemleri kimi zaman sizi güldürecek kimi zaman da üzecek.

Ve kitabın sonunda yaşanan o olay beni bir FMA kitabında beklediklerime göre üzdü.
Çünkü son kısım azıcık biraz aceleci olmuştu sanki.
Onun dışında karakterlerin anlatımları, yaşadıkları, ikilemleri ve aralarında geçenler yine sevdiğim gibiydi.

Daha alınıp okunacak FMA kitapları var ama hangi ara alacağım bilemiyorum.
Okunacak çok kitap var elimde ve benim günde 24 saatten fazla vaktim yok.
Okuma hızım düşmüşken tekrar arttırmam gerek sanırım.

Evet bir yazının daha sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. Merhaba ;)
    Okududğun kitaplar ilgimi çekti yazılar için teşekkürler. Blog keşif etkinliğiyle geldim :)
    blogunu sevdim ben de beklerim ;)
    http://www.bygulsum.com/
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim bloguma geldiğin için :) Ben de blogunu takibe aldım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...