12 Eylül 2014 Cuma

Okudum Bitti #48 Senden Önce Ben


Merhabalar,
Bugün yine çok güzel bir kitap ile karşınızdayım.
Ben bu kitabı okumak için niye bu kadar geç kalmışım dediğim, beni derin derin düşündüren bir kitap Senden Önce Ben.

Kitap Adı : Senden Önce Ben
Yazar : Jojo Moyes
Yayınevi : Pegasus
Baskı : 2013

Louisa Clark hayattaki ufak detaylardan mutlu olmayı bilen, rengarenk giyim tarzı ile dikkat çeken, neşesi yerinde bir kadındır.
Çalıştığı kafenin kapanması ile işsiz kaldığında aslında o kadar da üzülmemiştir tabi ailenin yükünün üzerine kalacağını ilk başta bilmemektedir.
Babasının her an işten çıkarılma tehlikesi ile karşı karşıya kalması nedeniyle yeni bir iş aramak zorunda kalır.

William Traynor yakışıklı, karizmatik, zeki, adrenalin ve macera meraklısı, başarılı bir iş adamıdır.
Hayatının en güzel yıllarını yaşarken bir sabah hayatı tepe taklat olacaktır.
Bu kadar hareketli bir adamın düşeceği durum onu hayatının en zor kararını almaya itmiştir.

İkilimizin yolu ise bu karara ve Will'in başına gelen trajik olay ile kesişecektir.
Artık Lou kendi hayat enerjisi ile Will için de yaşayacaktır. 

Tanıtımımızdan sonra gelelim kitabın bendeki etkilerine.
Spoil vermemeye çalışacağım :)
Lou'nun şu anki halini almasına neden olan olayı öğrendiğimde ufak çaplı bir şok yaşadım.
Ama bu şok Will'in kararının yanında devede kulak kaldı resmen.
Will'in yerinde olsaydım ne yapardım diye düşündüm derin derin.
Allah kimseyi o duruma düşürmesin diyorum.

Arada gözlerim doldu hele ki sonunda çok fena oldum.
Öyle bir etkilenmişim ki kendi hayatımı ve Lou gibi fark etmediğim özelliklerimi de düşünmeye başladım.
Bir kitap size hayatınızı sorgulatıyor ise bence o kitap faydalıdır.
Senden Önce Ben ise kesinlikle faydalı kategorisine giriyor.
Daha ne söylesem ki.
Alıp okuyun, pişman olacağınızı sanmam.


6 yorum:

  1. Evet bu kitap çok güzel . Ben de okudum ve şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba iadeyi ziyarete geldim:) keyifli paylaşımlar. İzlemedeyim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin :) inşallah keyif alırsın.

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda senin için bir mim var canım, eğer yapmak istersen :)
    http://kitapkeyfimm.blogspot.com.tr/2014/09/mim-kitap-kahramanlar-ve-biz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) yapmayı çok istediğim bir mimdi. En kısa sure yapıp yayınlayacağım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...