5 Ekim 2014 Pazar

Haberler



Merhabalar,
Bir süredir yokum bilmem fark ettiniz mi...

Önce odamın tekrar dekore edilmesi ile yazı giremez oldum.
Sonra o karışıklığın içinde başvurduğum işe kabul cevabım geldi ve 2 haftadır benim için yoğun bir şekilde iş hayatına atıldım.
Sabah 6,45'de evden çıkıp akşam 19,15 gibi ancak eve varıyorum.
O saatten sonra da genellikle dinlenmeye çalışıyorum.
Geçtiğimiz pazar ise babamı hastaneye yatırdık ve ameliyat oldu.
Bayramda her gün hastaneye gidip geliyorum.
Allah'a şükür şu anda durumu iyi.

Bu kadar olayın içinde açıkçası içimden yazmak gelmiyor.
Her gün takip ettiğim bloggerları okuyorum, yorum alışverişinde bulunmaya çalışıyorum.
Ama iş kendi bloguma gelince nedense yazasım gelmiyor.

Biraz daha zamana ihtiyacım var gibi görünüyor.
İstekle yazacağım zamanı bekliyorum.
Bu arada takibi bırakmadığınız için çok teşekkür ederim.

Şimdilik görüşmek üzere diyorum ve kendinize iyi bakın.

6 yorum:

  1. Tebrik ederim Cansu'cum. :)
    Geçmiş olsun, inş. baban en kısa sürede iyileşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ve çok sağol. İnşallah iyileşecek bir an önce.

      Sil
  2. İşin için hayırlı olsun ayrıca babana da geçmiş olsun,umarım kısa sürede iyileşir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, teşekkür ederim inşallah iyileşecek :)

      Sil
  3. geçmiş olsun. N.Narda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...