8 Aralık 2014 Pazartesi

Bitenler #13

Merhabalar,
Geri dönüşümü büyük bir bitenler yazısı ile yapmaya karar verdim.
Bloguma yazmasam da bitenleri biriktirme alışkanlığı son hız devam ediyor.
Aşağıdaki göreceklerinizin üzerine biraz daha bitirdim hatta :)
Onun yazısı da haftaya gelecek.

Evet toplu fotoğraftan göreceğiniz gibi bir sürü bir sürü ürün var biten.
Sırayla gidelim.

Nivea Duşta Vücut Kremi : Kakao özlü olan bu kremin etkisine de kokusuna da bayılıyorum. Yenisini aldım hatta, krem stoğunda sırasını bekliyor. Tekrar tekrar da alırım.
Oriflame Bali Paradise Duş Jeli : Hafif ve güzel kokusu ile hoşuma giden, verdiği temizlik hissi ile de geçer not alan bu duş jeli de bitti. Tavsiye edebilirim.
Neutrogena Yağsız Yüz Temizleme Jeli : Temizliği çok çok iyi değildi. Ama işimi de görüyordu. Tekrar alır mıyım, belki.
Isana Üreli El Kremi : Bitirene dek illallah ettiğim bir krem oldu. Çok kuruyan ellere ve ayaklara birebir iken vıcık vıcık yapısı ile gıcık eden bir el kremi oldu. Tekrar almam.
Isana Papatyalı El Kremi : Bir önceki el kremine göre daha hafif yapılı ve kolay emilen bu el kremini büyük boyunu almayı düşünüyorum. Tabi kremlerim biterse.

Dermoskin  Biotin Şampuan : Çok sevdiğim şampuanım bitti. Tekrar almak istiyorum ama fiyatı beni düşündürüyor. Küçük bir şişeye 20 küsür tl veririm derseniz de hiç kaçırmayın derim. Ben çok memnun kaldım.
Bioblas Şampuan : Sonunda bitti diye düğün dernek kuracaktım resmen. Artık bioblaslar bana yaramıyor.
Salicade Şampuan : Bitti ama ne bereketli şampuan çıktı ya. Kullan kullan aylarca gitti. Şu an egzamam kötüleştiği için de arıyorum doğrusu.
Uni Care Makyaj Temizleme Diskleri : Bir daha gördüğüm anda yolumu değiştireceğim bir üründü resmen. Gözlerimi yakması, pancar gibi yapması, makyajı adam akıllı temizleyememesi. Daha ne olsun.

Sensodyne Diş Macunu : Colgate ile dönüşümlü kullanıyorum. Çok da memnunum kendisinden. Yenileri alınıp açıldı.
Colgate Diş Macunu : Dediğim gibi Sensodyne ile dönüşümlü gidiyorum. Bundan da memnunum. Evde iki tane yedeği var.
Nivea Siyah Nokta Temizleyici Bantlar : Kullanırken memnundum temizlediğini hissettiriyor. Ama etkisi kalıcı değil. O anlık kalıyor. Yine de alabilirim tekrar.
Avon Soyulabilen Maske : Soyulabilen maskeler benim için tam bir eğlence. Çok seviyorum kullanmasını. Bu maske de güzel kokusu, soyduktan sonra cildimi yumuşatması ile geçer not aldı. İndirimde tekrar alabilirim.
Colgate Diş Fırçası : Yumuşak olan bu diş fırçasını sevdim. Dişlerimi iyi temizliyordu. Yine alabilirim.

Loreal Skin Perfection Yüz Kremi : Hayatımın yüz kremi diyebileceğim kadar çok sevdiğim bir krem oldu. Yenisi açıldı annemle ortaklaşa kullanıyoruz hatta. Tekrar tekrar alırım. Yumuşatması, bakımı, nemlendirmesi harika. Herkes yüzün ne kadar yumuşak diyor ki bu da çok güzel hissettiriyor.
Avon Wish of Love : İlk başlarda çok severek kullanıyordum ama sonunda sıkıldım kokusundan. Hayatımda kalıcı olacak bir parfüm değil. Tekrar almam.
Essence Get Big Lashes Maskara : Aslında ilk alıp açtığımda daha memnundum resmen. Sonra sonra kirpiklerimi yapıştırıp beni sinir etmeye başladı. Kıvamı da daha sıvımsı olunca yol verdim gitti.
Essence Stay Natural Concealer : İlk göz altı kapatıcım olarak kullandığım ve memnun olduğum bir ürün oldu. Bittiğinde resmen kabullenememişim ki başını çıkarıp niye gelmiyor diye bakmıştım. Yine alabilirim yani.
Flormar 4 in 1 Tırnak Bakımı : Ne yazık ki kıvamı bozulmuş yoksa çok iyi anlaşıyordum. Tırnaklarımı sertleştiriyor, koruyor, hızlı uzamasını sağlıyordu. Alınacaklar listemde o yüzden.

Oriflame Pure Skin 2li Seti : Önce scrubı yapıp üstüne maskeyi uyguluyordum. Açıkçası almaya değmeyecek bir üründü. Bence hiç gerek yok. Bir de ne zaman bunları yapsam yüzümde sivilce çıktı.
Pudra Pedi : Markasını hatırlamadığım bir peddi ama işimi gayet güzel görüyordu. Artık fena hale geldi ve atıldı.

Alterra Makyaj Temizleme Mendilleri : Beğenmediğim ve bitsin diye uğraştığım bir üründü. Tavsiye etmem, açık ve net.
Lilibe Disk Pamuklar : Benim favori pamuklarım. Başka markaya elim gitmiyor kesinlikle. Rossmann varsa şehrinizde deneyin derim.

Epey ürün bitmiş. Yazması bile uzun sürdü.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Kendinize iyi bakın.


2 yorum:

  1. Ben de Skin Perfection Serumu cok begeniyorum. Kremini de almıstım ama bir türlü düzgün kullanamadım. Gozumun onune cıkarayımö bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreminden çok memnunum ama serumunu da merak etmiyor değilim. Onu da denemek lazım bir.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...