15 Aralık 2014 Pazartesi

Bitenler # 14

Merhaba,
Yeni bir haftayı daha bitenler yazısı ile açıyorum.
Sonunda oda ferahlayacak, biriktire biriktire bir sürü oldular.

Toplu hatıra fotoğrafından da anlaşılacağı gibi uzun bir yazı daha sizi bekliyor.

Oriflame Discover Sicilian Dream Duş Jeli : Çiçeksi çok güzel bir kokusu olan klasik Oriflame duş jellerinden biri daha bitti. Memnun da kaldım.
Avon Mood Therapy Duş Jeli : Yeni Avon duş jelleri serisinden olan bu üründen pek memnun kalmadım. Kıvamı eskilere göre daha sıvı geldi bana. Kokusu da fena değildi.
Gliss Ultimate Repair Şampuan : En sevdiğim şampuan listesine giren ve tekrar tekrar alırım dediğim bir şampuan. Saçlarımı yumuşatması, temizlemesi ve yıpranmış görünümüne iyi gelmesi ile kokusunun güzelliği benim için daha ne olsun dedirtecek cinstendi.

Pantene Argan Yağlı Elixir : İlk alıp kullandığım zamanlar çok seviyordum. Ama zamanla etkisi azaldı sanki. Bitirmek için de epey uğraştım. Tekrar almak istemiyorum.
Diadermine Makyaj Temizleyici : Hiç memnun kalmadığım, bitsin diye cebelleştiğim bir ürün daha. Yok yok ben aksiyon aramayayım makyaj temizleyicisinde hiç. Alınmayacak.
Neutrogena Siyah Noktalara Karşı Hızlı Temizleyici : Yazısını daha yeni yazdım. Fikir almak için bir önceki yazıma bakabilirsiniz.
Flormar Oje Çıkarıcı : Memnun kaldığım bir üründü. Sorun çıkarmadı bana. Tekrar alabilirim.

Nivea Black&White Roll-On : Uzun süre severek kullandım. Etkisini de gördüm ama son zamanlarda artık etkisi geçti diyebilirim. Koruma konusunda da beni sıkıntıya sokunca artık yollarımızı ayırdım.
Colgate Diş Macunu : Severek bitirdiğim bilmem kaçıncı tüp artık. Sensodyne ile dönüşümlü devam.
Opti-Free Pure Moist Lens Solüsyonu : Büyükleri bitirmek zor olunca bu ufak boylarından aldım. İşimi görüyordu. Daha 2 şişe daha var.
Ducray Şampuan : Hassas ve alerjik saç derisine uygun bu ufaklık egzamam için kullanıldı. Ne kadar etkili derseniz bu boyda çok bir etki göremedim. En azından daha kötü hale gelmedi saç derim.

Avon Amour Parfüm : Ne kadar sevdiğimi biten iki şişeden anlayabilirsiniz. Daha hiç aynı parfümden 2 şişe bitirmemiştim arka arkaya. 3. Şişe hazır ama biraz ara vereceğim.
Oriflame Very Me Extendalash Maskara : Maskara aşkımı duymayan kaldı mı? Yine birini daha yedim. Memnun kaldığım bir maskara oldu. Hacim konusunda başarılıydı.
Pudra Pedi : Bir tane daha harcandı :) Sıradan bir üründü. 

Family Islak Havlu : Bimde satılan malum ürün. Fazla söze gerek yok. İşini başarı ile yapıyor.
Lilibe Disk Pamuklar : Yine bitenler yazısı yine Lilibeler. Canlarım benim. Son paket kaldı gidip depolamam lazım.

Evet, uzun bir bitenler yazısının daha sonuna geldik.
Artık bir sonraki biterler yazısı için ürünler ne zaman birikir bilmiyorum.
Göreceğiz.

Kendinize iyi bakın.

6 yorum:

  1. Ne kadar çok şey bitirmişsin, harika :) Ben de keşke odamı biraz ferahlatabilsem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birike birike iki haftada bitirdim yazılarını :) epey ferahladık. Sen de ferahlatırsın inşallah.

      Sil
  2. Maşallah bitenlere gelsin yenileri :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takibe aldım :) inşallah hoşuna gider yayınlarım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...