17 Aralık 2014 Çarşamba

Bitirme Projesi #3 Sonuç


Merhaba,
Bilmem hatırlar mısınız Şurada bir bitirme projesine başlamıştım Eylül ayında.
Uzun süre yazamadım ama proje içindeki ürünlerin epey kısmını da bitirdim.
Şimdi aklıma gelmişken sonuç yazısını yazayım istedim.
Niye sonuç derseniz bunu bitirip kalanlar ve yeni eklenecekler ile yeni bir projeye başlayabilirim belki.

Şimdi gelirsek ne oldu ne bitti.
Bu resimde gördüğünüz tüm ürünleri bitirdim.
Bitenler yazısında bu hafta yazmadıklarımı bir sonraki yazıda bulabilirsiniz.

Bu resimde Pantene ve Diadermine olanlar bitti.
Nivea Roll-On çöpe gitti.
Yves Rocher yağ ise yerinde sayıyor diyebilirim.

Wish of Love ve küçük kaptaki krem biterken göz kremi ve dudak balmı bitemedi.
Onları kullanmaya devam.

Maskelerden ise sadece 1 tanesi kaldı.
Onu da kullanmaya korkuyorum aslında.
Sivilce çıkarabilir yine.

Evet proje sonucu bu şekilde oldu.
Bir dahaki projede görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...