7 Aralık 2014 Pazar

Devam Edelim mi?


Merhabalar benim güzel izleyicilerim,
Yaklaşık 3 aylık hasret sona eriyor artık.
Bu haftasonu sonunda bilgisayarın başına oturup size yeni yazılar hazırladım.

İnşallah yokluğumu telafi edeceğim.
Yokluğumda nerelerde olduğumu da anlatayım hızlıca.
İşe başladığımı hatırlarsınız sanırım.
Evet artık bir mühendis olarak işimi yapıyor ve para kazanıyor olmanın mutluluğu içerisindeyim.

Bunun yanında babam artık çok daha iyi.
Ben ise faranjitin pençelerine düştüm.
Allah'tan kendime acil şifa diliyorum.

Dün ise lazer epilasyona başladım.
Merak edenler için yazısı bu hafta gelecek.

Ayrıca Avon temsilciliğine başladım.
Bu sayede bir çok ürün aldım ve stoklarım şişti :)
İyi mi oldu kötü mü oldu bilemedim.

Hafta içi her sabah 6.45 de evden çıkmak için yaptığım makyajlar ile hız kazandım.
Çabuk ve güzel makyaj deneyim gerektiriyormuş.
İstek gelirse makyaj malzemelerimin yazısını yazmama ne dersiniz?
Fikirlerinizi bekliyorum.

Sanırım havadislerim bu kadar.
Yarından itibaren Pazartesi, Çarşamba, Cuma ve Pazar 9.05'de buluşmak üzere.
Kendinize iyi bakın.

5 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Yaa uff faranjit çok kötü bir başladı mı insanın peşini bırakmıyor. inşallah çabucak iyileşirsin Cansu'cum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah canım, epey dert açıyor başıma bu faranjit. :) ve Hosbuldum.

      Sil
  2. Acil şifalar o zaman. Çok samimi bi dönüş yazısı olmuş. Takipteyim. Merak edersen, bendeniz de Mimikli. Kahveye, çaya beklerim iş çıkışı. :P Sevgiler... :)
    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) hemen takibe aldım. Kahvemi isterim :P

      Sil
    2. Ne demek, kahve bende her daim. Şu an bile elimde. ;) Hele bi de böyle tatlı arkadaşlarla hoşsohbetle olacaksa, dadından yenmez. ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...