26 Aralık 2014 Cuma

Essence I Heart Stage Far Bazı


Merhabalar,
Gününüz aydın olsun, yüzünüzden gülümse eksik olmasın diyerek güne başlıyorum.
Bugün size yine çok uzun zamandır kullandığım ve pek bir bereketli olan bir ürünü anlatacağım.
Essence markasına ait I Heart Stage far bazı.

Cam ambalaja sahip bu far bazı sünger aplikatörü ile yeterli miktarda ürün almanıza olanak sağlıyor.
Ben o kadar uzun süredir kullanıyorum ki artık dibine yaklaştım.
Yakında biter :)

Renginden dolayı aynı zamanda göz kapağınızdaki rengi de kamufle edebilen bu far bazı, parmakla dağıtılırken yeterli alındığı sürece kolayca göz kapağına yayılıyor.
Fazla sürerseniz iyice yedirmek zor oluyor.
Kullandığım farların akşama kadar uçup gitmesini engellemesi ile benim için tam bir kurtarıcı.
Özellikle sabah 8 akşam 6 çalıştığımı ve yaklaşık 12 saat dışarıda ve makyajlı olduğumu düşünürsek benim için önemini siz anlayın.


Farların rengini daha doygun göstermesi ile ve yağlı göz kapağını dengeleyerek farın birikmesini de engellediğini göz önüne alırsak tekrar tekrar alınabilecek bir ürün oluyor benim için.
Yukarıda da üstte far bazı kullanılmış hali ile altta far bazsız farın nasıl durduğu anlaşılıyor.

Fiyatına(8-9 tl idi yanlış hatırlamıyorsam) göre de performansını düşünürsek tavsiye edeceğim bir ürün.

Evet bugünlük de yazımızın sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. Merhaba canım..Paylaşımlarını severek takip ediyorum. Emeğine sağlık..
    ilk çekilişime beklerim..

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    Hoşçakal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarımı beğenmene sevindim :) Çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...