21 Aralık 2014 Pazar

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhaba,
Bu yazıyı yazmak için kimine göre geç kalmış olabilirim.
Bunun yanında bence hatırlatma işlevi görecektir.

Garnier markası Bioderma H2O'nun methinden sonra onunla yarışacak bir ürün çıkarma isteği duymuş ki kusursuz makyaj temizleme suyunu piyasaya sürdü.
Temiz içeriği ve alerjik bünyelerde bile sorun çıkarmadığını söyleyen H2O ile ona denk bir ürün yarışabilirdi ancak.
Garnier'da kolları sıvayıp yarışa girişti ki ne yarış.

400 ml lik kocaman bir şişe ile piyasaya sürülen bu ürün 200 kullanımı vaat ediyor öncelikle.
Saymadım o yüzden vaadi gerçekleşiyor mu bilemem.
Ama gerçekten uzun süre gittiği kesin.

Yukarıda arka yüz yazısı ve içeriği mevcut.
Ben içerik karşılaştırmasına girmedim onu baştan söyleyeyim.

Etkilerine geleyim artık.
Normal makyajda maskara, far ve kalemi kalıp gibi temizliyor.
Maskara için diplerde kalanları ikinci bir kez geçtiğimde de bir şey kalmıyor.
Yüz makyajında ,pudra ve allık için konuşayım, ben sevdim temizliğini.
Herhangi bir tahriş yaratmadı ki en son göz doktorum gözlerin alerjik yapıda demesine rağmen.
Uzuuuun bir süre size yetebilecek kadar çok.
Kokusu yok, kokuya karşı hassas olanlar için birebir.
Yüzümü yıkamaya üşendiğim zamanlarda ( çok yorgun oluyorum ) tonik gibi kullandığımda bile sıkıntı çıkarmadı ama siz böyle yapmayın yıkayın.

Sorununa gelirsek bence suya dayanıklı makyajda başarılı değil, çok uğraştırıyor.
Avonun supershock kalemi, Flormar'ın kalem farları için işe yaramıyor.

Bunların yanında ben gerçekten çok sevdim ve yoluma bu su ile devam edeceğim.
Fiyat, performans ve gramaja bakınca da çok iyi hele ki indirimde 10 tl gibi bir fiyata düşünce.
Hala denemeyeniniz varsa tavsiye ederim.
Bakarsınız hayatınızın makyaj temizleyicisi olur.

Kendinize iyi bakın.


2 yorum:

  1. Gerçekten de hayatımın temizleyicisi bu :)

    YanıtlaSil
  2. Bir çok kişinin de senin gibi düşündüğüne eminim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...