22 Aralık 2014 Pazartesi

Lazer Epilasyon Macerası - 2


Merhabalar,
En uzun gecenin sabahında yeniden bir aradayız.
Bugün 6 Aralık'ta başladığım ve 20 Aralık'ta ikinci randevuma gittiğim lazer epilasyondan  bahsedeceğiz yine.
Evet 2. randevum da geride kaldı.

2 haftada neler oldu, 2. randevum nasıl geçti?
Siz de merak ediyorsanız okumaya devam edin.

6 Aralık'ın üstünden yaklaşık 10 gün geçmişken tüylerimde dökülmeler başladı.
Tüyler uzamaya devam ederken bir yandan da dökülüyorlardı
Ama herhangi bir acı, kaşıntı, iritasyon olmadı.
Her banyonun ardından cildimi iyice nemlendirdiğim için kuruluk gözlemedim.
Ben ödem oluşmasından korkuyordum asıl.
Allah'a şükür ödem gerçekleşmedi.

Her şey yolunda giderken 2. randevu günü geldi çattı.
İlk seferinde olduğu gibi tüm tüyler baştan sona tarandı.
Ayrıca ilk seansta yaşadığım o acılar bu kez çok çok azalmıştı.
Sadece lazerin geçtiği yerler tatlı tatlı sızlıyordu ki o da bir iki saate ortadan kayboldu.
Atışların yapılması sırasında gayet rahattım, bir sorun yaşamadım.

Bir sonraki randevum 24 Ocak'ta.
O zamana dek bakalım neler yaşanacak?
Bir sonraki yazı da görüşmek üzere diyorum ve bugünkü yazımı da burada bitiriyorum.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...