10 Aralık 2014 Çarşamba

Lazer Epilasyonu Macerası - 1


Merhabalar,
Bugün size pazar günü yazacağımı söylediğim Lazer Epilasyon yazısını hazırladım.
Kısım kısım gideceğim.
Umarım yönlendirici olacaktır.

Öncelikle neden lazer epilasyon yaptırmaya karar verdim?
Senelerdir hızlı uzayan ve beni türlü türlü sıkıntılara sokan bolca tüyden müzdaribim.
Her ay onları çeşitli yöntemler ile temizlemem artık işkence boyutuna ulaştı.
Bu nedenle de kökten kurtulma yoluna girmeye karar verdim.

İlk seansıma 6 Aralık'da girdim. 
Sonraki randevum 20 Aralık'ta.

Gittiğim yerden bana verilen bilgiler şu şekilde:
Öncelikle %100 bitmesini beklemeyin %90 oranında tüy bitişi gerçekleşiyor dediler.
Geriye kalan %10' luk kısım yüzümüzdekine benzer sarımsı ve zor belli olan şekle dönüşecek tüylere ait.
Kıl yapısı, cilt rengi tedavisin işleyişine büyük etki ediyor.
Özellikle açık ten rengine sahip ama tüyleri daha koyu renk olan insanlarda daha çabuk sonuçlar alınabiliyor.
Ama bu demek değil ki esmerler için uygun değil.

Tedavi sürecinde cildi çok iyi nemlendirmek gerekiyor.
Benden mümkün olduğunca her gün nemlendirici kullanmam istendi.
Bunun yanında kese yaparak ölü derileri de ciltten uzaklaştırmak lazım.
Çıkan tüyler için  kökten tüyleri alacak yöntemleri uygulamanız uygun olmayacak.
Olabildiğince kış döneminde yaptırmak yazın güneşin zararlı etkilerinden korunmanızı sağlayacak.
Lazerden sonra 1 gün boyunca banyo yapmak yasak.


Yukarıda verilen bilgiler benim gittiğim yerden bana aktarılan bilgiler olduğu için farklı yerlerde değişiklik gösterir mi bilemem aman haberiniz ola.

İlk seansımın deneyimine gelirsek, benim için epey üşüdüğüm bir saat oldu :)
Odanın ısısı lazerin sıcakta sorun yaratmaması için düşürülmüştü.
Bunun yanında işlem başladıktan sonra çok nadir refleks olarak biraz acıması dışında genelde canım pek yanmadı.
Zaten soğuk hava üflenmesi de acının hemen dinmesini sağladı.
Burada acı eşiğimin ortalamanın üzerinde olduğunu söylemem de gerek.
Tüyler lazerle yakıldığı için sonrasında biraz sert bir his oluşturdular ama dökülmeye başladıktan sonra geçeceğini umuyorum.

10güne kadar dökülmelerin başlayacağı söylendiği için şimdi her gün cildimi nemlendirerek bu süreci en iyi şekilde geçirmek istiyorum.

Evet sanırım şimdilik vereceğim bilgiler ve deneyimlerim bu şekilde.
İkinci randevundan sonra yeni bir yazı ile görüşmek üzere.


7 yorum:

  1. Canım bilgilendirici bir yazı olmuş. Teşekkür ederim..Acı eşiğim çok düşüktür tek tereddütüm bu :)

    Bloguma da beklerim..İlk çekilişimi başlattım ayrıca katılırsan çok sevinirim.

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı eşiği için deneme atışı yaptırarak dayanabilir misin anlayabilirsin. En kısa sürede geliyorum bloguna :)

      Sil
    2. hımm olabilir evet..Teşekkür ederim :) Bekliyorum :)

      Sil
  2. merhaba:) bu konuyla ilgili sana mail atabilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. lazer bence bir mucize :D tüm kozmetik ürünleri bir kenar lazer bir yana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle lazer bambaşka bir şey :) o kadar kolaylaştırıyor ki hayatı.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...