28 Aralık 2014 Pazar

Neutrogena Hızlı Emilen Bakım Kremi


Merhabalar,
Bugün size bu aralar bol bol kullanıp bitme seviyesine getirdiğim bir kremden bahsedeceğim.
Özellikle lazer epilasyona başladıktan sonra cildimi nemlendirmeye daha bir dikkat eder olduğum için haliyle nemlendirici kremleri bildiğiniz yiyorum.
İlk kurbanım da Neutrogena'nın hızlı emilen bakım kremi oldu.
Bence iyi de oldu.

Daha önce mavisinin yazısını yazmıştım bilmem hatırlar mısınız?
Hatırlayamadıysanız burdan bakabilirsiniz.

Gelelim biz beyaz olanına :)

Normal ciltler için hazırlanmış bu krem mavi ile karşılaştırınca daha hafif bir kıvama sahip.

Uzun süreli etkili nemlendirme özelliğine sahip olduğu yazan bu kremin ben de bu özelliğini deneyimleyerek görmüş bulunuyorum.
Çok bol sürmediğiniz sürece verdiği his çok güzel.
Yumuşacık ve bence güzel kokan bir cildiniz oluyor.


Nemlendirmesi bir gün boyunca bana yeterli geliyor.
Cildimde bir pürüzsüzlük de oluştu, hissediyorum.
Sürümü kolay olan bu kremin emilmesi de hızlı oluyor.
Sürünce beklemeden kıyafetleri giyebiliyorsunuz.
Herhangi bir yapışkanlık ya da bazı kremlerde olduğu gibi yağlı, vıcık vıcık bir etki bırakmıyor.

Evet bu krem ile ilgili aklıma gelip söyleyeceklerim de bu kadar.
Kendinize iyi bakın ve unutmayın siz bir tanesiniz :)


2 yorum:

  1. Sivilce yapmayan ve guzel nemlendiren su bazli bir krem önerebilir misiniz acaba? Ya da bu krem o vasiflara uygun mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz için soruyorsanız su bazlı mı bilmiyorum ama ben Loreal Skin Perfection yüz kremini tek geçiyorum. Hem nemlendirme hem de sivilce yapmama konusunda benim cildime iyi geliyor. Ama ben konunun uzmanı değilim ve sadece kendi deneyimlerimi paylaştığım için garanti vermem de yanlış olur.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...