14 Aralık 2014 Pazar

Neutrogena Siyah Noktalara Karşı Hızlı Etkili Temizleyici

Merhabalar,
Bugün size taaa ne zaman alıp ancak yorum yazabildiğim bir ürünü anlatacağım.
Neutrogena (ismi niye bu kadar zor ki yaa) markasına ait visibly clear serisinden siyah noktalara karşı hızlı etkili temizleyici.
Siyah noktalarımın özellikle bağımsızlık ilan ettiği dönemlerde kullanmak üzere aldım aslında bu ürünü.

1 haftada siyah noktalarla savaşıp gözle görülür şekilde azalttığını iddaa eden bu ürünü dediği gibi bir hafta sabah akşam yüzümü temizlemede kullandım.
Son olarak da maske yaptım.
Arka yazısı aşağıdaki gibi.

Sonuç derseniz siyah noktalarım olduğu gibi demeyim de vergiye bağlanmak suretiyle yerli yerlerinde kaldılar.
Tamamen temizlenmesini beklememek gerekiyor zaten.

Siyah noktalar artmadı yalnız kullandığım sürece.
Kullanırken güzel bir ferahlık veren bir temizleme şekline sahip.
Normal şekilde yüzünüzün temizlendiğini de hissediyorsunuz.
Ama siyah noktalar tamamen bitmiyor onu diyeyim tekrar tekrar.
Kokusuna gelirsek az olsa da ilaç gibi kokuyor, nitekim güzel değil.
Beyaz kil ile kremi karıştırmışsınız gibi bir kıvamı var.
Ufak çapta peeling de yapıyor yüzünüze.

Ben bunu bir hafta kullanıp bırakıyorum başka temizleyiciye geçiyorum.
Yapısı dolayısıyla uzun süreli kullanım tahrişe neden olur diye korkuyorum açıkçası.
Ama haftada bir maske olarak devam edilebilir.
Maske uygulaması sonucunda güzel, yumuşak bir his bırakıyor çünkü.

İçeriğindeki maddeler de yukarıdaki gibi, ilgilenenler için.
İndirimde görürseniz belki şans verebilirsiniz ama yoksa özellikle gidip almanıza gerek yok.

Evet bugünkü yazımızın sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...