4 Ocak 2015 Pazar

2015 Hedefleri



Merhabalar,
Akşamın bu vaktinde yazı girdiğim nadirdir bilirsiniz.
Ama 2015 Hedefleri yazıları okuya okuya ben de niyetlendim.
E niyetlendik fikrimiz neyse zikrimiz de o olsun diyerek hemen klavye başına geçtik.
Bakalım 2015 için neleri hedeflemişim :)
  • Yıllık okuduğum kitap sayısını 70'e çıkarmak istiyorum. En fazla 65'i görmüş bir insan olarak 70 ulaşılmaz değil biliyorum, sadece azıcık zorlamam gerekecek gibi. Hem 70'i görürsem bir sonraki hedefimi de tutturabilirim bu sayede.
  • 2016'ya okunmayı bekleyecek en fazla 5 kitapla girmek istiyorum. Kitaplığımda okumayı bekleyen 40'tan fazla kitap var ve artık hepsi okunmalı. Özellikle senelerdir bekleyenler olduğu için resmen içim acıyor. Ki haftaya fuarda ne kadar alırım Allah bilir. Liste epey kabaracak. O yüzden hepsini bitirip temiz bir 2016 başlangıcı yapmak istiyorum.
  • İngilizcemi ilerletmek istiyorum. Bunun için özellikle her gün 1 sayfada olsa ingilizce yazılar ve kitaplar okuyacağım. Başka tavsiyelere de açığım.
  • Fransızca öğrenmek istiyorum. Fransızca benim içimde hep ukte kalan bir istekti. Bu yıl hayata geçirmemem için bir sebep yok. Yine neyi nasıl yapmam gerektiği konusunda tavsiyelerinizi beklerim.
  • Yüzme öğrenmeliyim. Bunu cidden yapmalıyım. 23 yaşında olup yüzme bilmeyen bir insan olarak özellikle denizin keyfini çıkaramamak çok kötü. Ama önce bu yöndeki fobimi yenmeliyim. Nisan gibi de kursa yazılmak amacım.
  • Spor. İşe başlamam ile bıraktığım spora ufak ufak geri dönmeliyim. Bu sayede hem forma girip hem de diyabetimin ilerlemesini dizginleyebilirim.
  • Önce Adana çevresi olmak üzere Türkiye'yi gezmek istiyorum. Bir yerden başlamak lazım sonuçta. Belki yıllık iznim ile de kısa da olsa vizesiz gidebileceğim yurt dışı yerlerine göz dikebilirim.
  • Yemek yapmayı öğrenmeliyim. Hem de acilen. Kısıtlı yemek becerimi genişletip zorda kalınca makarnaya talimden vazgeçmeliyim :P Evde usta olunca yararlanmamak da ayıp oluyor.
  • Ehliyeti olup trafiğe çıkamayan biri olarak araba kullanmayı tam anlamıyla öğrenmeliyim. Acil bir halde bile araba süremeyecek kadar yetersizim. Bu sene trafiğe çıkacak kadar öğrenmem şart.
  • Ve son olarak artık kabuğumdan çıkıp blogger aleminde iletişim kurmalı ve insanlar ile tanışmalıyım. Adana'da olan bir sürü blogger var ama hiç biri ile tanışmadım bile. Yüz yüze geldiklerimle utanıp konuşamamam da cabası. 
Daha yazacak bir şey kaldı mı acaba :) 
Aa bir de ajanda kullanmalıyım. Bu yoğunlukta bir şeyleri unutmamanın tek yolu bu olsa gerek.
Uzun bir liste oldu aslında, 2016' ya girerken bakalım kaç tanesi gerçekleştirilmiş olacak ?
Sıkı bir 2015 geçirmek için kolları sıvadık, hadi hayırlısı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...