9 Ocak 2015 Cuma

Avon Ultra Color Rich Ruj - Matte Grape


Merhabalar herkese,
Bilmem hiç fark ettiniz mi ?
Benim yazılara girişlerim hep böyle neşe dolu bir sesleniş ile oluyor.
Gerçek hayatta da genellikle böyle neşe dolu başlarım güne.
İnşallah bu pozitifliğim okurken size de geçiyordur.

Bugün kara kışın makyajına en çok yakışan renklerden olan bordo bir rujdan bahsedeceğim.
Hoş bana göre bordo her mevsimin rengi ve benim her daim müdavimi olduğum bir renk.
Ve bir sürü bordo tonlu rujum vardır.
Biri de Avon'un Ultra Color Rich matte serisinden Matte Grape.
Simsiyah bir ambalaja sahip olması bile ilk anda sevmemi sağladı kendisini.


Görüldüğü gibi kopkoyu bir bordo renge sahip.
O yüzden ilk aldığımda nasıl süreceğim diye bir an düşünmedi değilim hani.
Ama o ilk sürüşten sonra tamamdır işte bu dedim.
Sürümünüzün miktarına göre rengi git gide koyu bir hal alabiliyor.
Hafif sürüp dağıtışınızda şarap tonunu andırırken üzerinden geçtikçe koyu bir bordo-siyah üzüm tonuna bürünüyor.

Bu ilk fotoğraf gün ışığında çekilmiş hali ve hafif uygulamalı.,

İkinci fotoğraf ise daha yoğun uygulamalı ve yapay ışıkta çekilmiş hali.
Farklı ışık ve yoğunlukta fikir vermiştir umarım.

Gelelim fasulyenin faydalarına şimdi.
Sürümü ufak tefek düzeltmeler gerektirecek ama kolay.
Dediğim gibi tonu siz elinizin ayarına bağlı.
Sürdüğünüzde bir şey yemeden rahat 4-5 saat dayanıyor.
Yerseniz kıyılarda kalmasının dışında biraz geçiyor.
Tam tamına mat diyemem ama kadifemsi bir matlığı var.
Dudaklarınız çok problemli değilse çizgilenme yapmayacaktır ama çatlaklar bolsa çizgilenme yapıyor, iki halini de deneyimledim.
Dudaklarda çok çok hafif bir kurutma yapıyor, çözümü de lipbalm.

Cesaret isteyen bu rengi, aradığınız gibi bir tonsa öneririm.
Mutlu mesut bir hayat geçirebilirsiniz kendisi ile.

Sadece kışın değil yazın bile bu renkle beni görebileceğiniz için benim tavsiyemdir diyorum ve yazımı burada bitiriyorum.
Kendinize iyi bakın.


4 yorum:

  1. REngi şahane avonun bu ruju aklımda olan bir rujdu ilk fırsatta alıcam :) Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanı şiddetle tavsiye ederim :) Rengi bile bir harika kesinlikle ve takipteyim.

      Sil
  2. Lütfen linkini girin yalvarıyorum hiçbir yerde bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un sisteminde ben de göremedim ne yazık ki :(( ama eğer yaşadığınız şehirde Sosyete Pazarı tarzı yerler varsa oralarda temsilciler küçük stand açıyorlar. onlardan sorabilirsiniz. Çünkü üretimden kaldırılmış olma ihtimali de söz konusu.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...