19 Ocak 2015 Pazartesi

Çukurova Kitap Fuarı Macera



Merhabalar,
Yeni bir haftaya daha merhaba diyoruz.
Bugün size ağır hasar ile çıktığım Çukurova Kitap Fuarı maceramdan bahsedeceğim.
Bir fuar insana neler kazandırır dersiniz?
Ben çok çok fazla şey kazandırdığını yaşayarak öğrendim valla.

Önce hasılatımdan bahsedeyim.
Evet evet hepsi benim oldu bu güzelliklerin.

Bunlar da imzalılarım :)



Bu kadar güzel şeyin dışında cumartesi bir süre Ephesus standında görev aldım.
Asude'nin fotoğrafçılığını bile yaptım.
Fatma Erdek, Vefa Enver ve Asude her biri çok güzel insanlar.
Fatih Murat Arsal'ı unutmadım tabi ki.
Asıl gidiş sebebim Fatih hocaydı zaten.
Sayesinde çok güzel insanlar da tanıdım.
Çok güzel arkadaşlar edindim.
Kitap Günlüğü sahibesi İrem ile de tanıştık.

İnanılmaz bir deneyim, inanılmaz bir gün yaşadım.
Kitaplar her zaman iyi arkadaşlar kazandırır size, buna da emin oldum.

Sanırım yazacaklarım bu kadar :)
Daha ne diyeceğim bilmiyorum.
Hadi kendinize iyi bakın.

6 yorum:

  1. Sen cansın. İyi ki tanımışım dediğim insanlardan birisi oldu. İyi ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de Cansın güzellik 😊 ben de seni iyi ki tanıdım.

      Sil
  2. Bayağı bereketli bir fuar olmuş anlaşılan, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne bereket :) Teşekkürler.

      Sil
  3. Gibt ederek okudum yaşasın fuarlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...