12 Ocak 2015 Pazartesi

Essence Get Big Lashes Volume Curl Maskara


Merhabalar benim güzel okuyucularım,
Bir maskara canavarı olarak çok uzun süredir maskara yazısı yazmadığımı fark ettim.
Hatta en son burada bugün anlatacağım maskaranın eski versiyonunu yazmışım.
Kısmet yeni versiyonaymış, biraz karşılaştırmalı bir yazı olacak aynı zamanda.

Konuğumuz Essence Get Big! Lashes Volume Curl maskara.

Nar çiçeği rengi ambalaja sahip yeni sürümü.

Üzerinde de maksimum hacim, kıvırma etkisi ve kalın kirpiklerden bahsediyor.
Çeviricinin yalancısıyım :)

Maskaranın ambalajı da fırçası da kocaman bir yapıya sahip.

Kavisli, kıl fırçalı bir maskara kendisi.
Eski sürüm ile farkı bu bakımdan yok.
Asıl fark formülünden kaynaklı bana göre.
Eski sürüm de ne kadar az ürün almak isteseniz de bir dolu geliyor ve fazlasından gerçekten kurtulamıyorsunuz. 
Bu sürümde bu sıkıntı çözülmüş.
Fazla gelse bile temizlemesi çok daha kolay oluyor.

Gözlerimde duruşuna gelirsek;
İlk fotoğrafta tek kat uygulaması mevcut.
Tek kat uygulamada bile benim kısa, körpe kirpiklerimde öncelikle uzatma sonra bir miktar dolgunluk sağlıyor.

İkinci resim ise 2 kat sürülmüş hali.
Daha uzun ve daha dolgun kirpikler ve işlem tamam.
Ben genelde bu halini tercih ediyorum.
Biraz acele ile sürdüğüm için tam tarama yapamadım doğrusu.
Yoksa daha da hacimli kirpikler ortaya çıkıyor.
Acele dedim ya her zaman ki gibi göz kapaklarıma da bulaştırdım.
Maskara sürmeyi biliyorsanız siz bulaştırmayacaksınızdır eminim :)

Akma, dökülme konusuna gelelim şimdi.
Eğer gözünüzde yağlı bir kapatıcı yoksa hiç bir sıkıntı yaşamazsınız.
Genellikle 12 saate yakın süre içinde ne akıyor ne bulaşıyor. 
Döküntü de gözlemlemedim ben.

Fiyatı da 8-9 tl olmalı diye hatırlıyorum.
Çıkarma konusunda Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme suyu ile kalıntı kalmadan çıkarabiliyorum.
Anlatmadığım neyi kaldı acaba ?

Benim tekrar almak için listeye aldığım ve tarihe geçen ikinci maskara ünvanına sahip kendisi.
İlk sürüm ile farkı buradan bile belli oluyor.

Şans vermenizi tavsiye edeceğim bir üründür kendisi.
Benden söylemesi.

Bugünkü yazımızda bu kadardır.
Hepinize kucak dolusu mutluluklar yolluyorum.

4 yorum:

  1. essence in makaralarına bir şans vereceğim sanırım ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Bu maskarası benim kirpiklerime evrim geçirtiyor :) bakarsın senin de işine yarar.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş kirpiklerin, ben de bayılıyorum bu rimele. Daha yeni yazdım yazısını. Beklerim bloguma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu maskara gerçekten bir harika. Geldim bile bloguna :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...