16 Ocak 2015 Cuma

Garnier Kafeinli Göz Altı Roll-On


Merhabalar benim güzel okuyucularım,
Bugün size benim için büyük dert olan göz altı morluklarına karşı savaşımda en büyük silahlarımdan birini anlatacağım.
Ben kendisi ile biraz geç tanıştım ama iyi ki tanıştım.
Evet ürünümüz Garnier'ın uzun zaman önce çıkardığı kafeinli göz altı roll-onu.

Şu yeşil tüpün en büyük yardımcılarınızdan biri olacağını bilseniz siz de benim gibi geç kaldığınıza üzülebilirsiniz.
Yalnız burada bir parantez açayım, tabi ki her ürün her cilde iyi gelmeyebilir.
Size neyin iyi geleceğiniz deneyerek öğrenebilirsiniz ancak.

Ürünün kabı yukarıdaki gibi.
Hani bildiğimiz sarı kaplı olanlardan farkı ne derseniz, bu ürün kapatıcı özelliğe sahip değil.
Öncelikle bunu söyleyeyim ki kapatıcı sanıp o beklenti ile almayın.

Ucu metal bilyeye sahip bu yeşil tüp ana etken maddesi olarak kafein içeren bir bileşene sahip.
Özellikle sabah kalktığınızda o serin ucu göz altınızda gezdirmek çok ferahlatıcı oluyor.

Benim bu ürünü alma sebebim uykumu alamadığımdan, saatlerce bilgisayar başında çalıştığımdan ve gözlerimi çok yorduğumdan kaynaklı göz altımda oluşan balon gibi torbaların ve koyu halkaların o göze batan görüntüsünü minimale indirmek.
Evet ayrıca göz altı kapatıcısı kullanıyorum da.
Ama özellikle bu ürünü kullandığımda hem torbalanma azalıyor hem de koyu halkaların rengi hafifliyor.
Böylece kapatıcının etkisi de daha uzun saatler devam edebiliyor.
Yoksa ne yaparsam yapayım o balonlar gitmiyor, ki kapatıcı da fayda etmez o durumda.

Metal bilyesi ile hem masaj yapan hem serinlik veren bu ürün, içeriğinde kafein bulunduğu için de göz altındaki hücreleri canlandırıyor.

Kullanmaya başladığım günden beri resmen torba değil balon olan göz altlarıma çok iyi geldi.
Şişkinlik minimale inmişken akşam eve kendimi attığımda göz altı koyu halkalarında, özellikle kapatıcı kullanmadığım günlerde de, görünümünün azaldığını söyleyebilirim.

Bundan sonra bittikçe alacağım bir ürün olma özelliği de kazanan bu arkadaşı, benim gibi şikayetli göz altlarına sahip kişilere tavsiye ediyorum.


2 yorum:

  1. Meraba. Ürünü nerden temin edebiliriz acaba. Bi türlü bulamadım hiç bi yerde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Ne yazık ki bu ürün piyasada bulunamıyor artık. Sanırım üretimi durduruldu :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...