28 Ocak 2015 Çarşamba

Gliss Ultimate Oil Elixir Şampuan


Merhabalar,
Madem haftayı saçlardan açtık ikinci yazımız da saçlara dair olsun.
Bugün de Gliss'e ait Ultimate Oil Elixir şampuan konuğumuz.
Hep Gliss'e ait ürünler görmenizin temel nedeni ise saçlarımın Gliss'in ürünleri ile iyi geçinebilmesi.
O yüzden genellikle bu markadan ürünler seçiyorum kendime.

400 ml lik şampuanımız altın sarısı ambalaja sahip.
Görünüşünü pek bir seviyorum ben bu serinin.
Siyah olan ile dönüşümlü gidiyoruz.

Arkasında etkileri ve içeriği yazıyor.

Boyalı saç özel ilgi alaka isterse biz de o ilgi ve alakayı gösteririz.

Evet gelelim şampuanın etkilerine.

Öncelikle çok hoşuma giden bir kokusu var, beni hiç irite etmiyor.
Saçlarımdaki egzamaya sıkıntı çıkarıp beni çıldırtmıyor.
Altın sarısı rengi sıvısı bile hoşuma gidiyor.

Saçlarımı temizlediğini hissediyorum, o kadar yağ kullanıyorum hepsini arındırıyor.
Saçlarımı yumuşacık yapıp parlak görünmesine katkıda bulunuyor.
Kırılmalara karşı geciktirici etkisi var bence.
Yağlanmayı da sanki biraz daha geciktirdi.

Gliss'in şampuan, maske ve kremini set olarak kullandığım için hepsi birbirini destekliyor bence.
Markaların set halinde çıkarma nedeni de bu aslında.

Bitmesine az kaldı.
Bitince Tresan'a geçeceğim ama tekrar alınmak üzere listeye de yazıldı.
Şans vermeniz gerektiğini düşündüğüm bir şampuan kendisi.
Evet bu günlük de bu kadar.
Saçlarınız ışıldasın sevgili okuyucularım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...