26 Ocak 2015 Pazartesi

Gliss Ultimate Repair Saç Bakım Maskesi


Merhabalar güzel okuyucularım,
Uzun süredir saçlarımda çok güzel değişiklikler oluyor.
Bunlarda kullandığım ürünlerin etkileri de göz ardı edilemez.
Bugün de o ürünlerden biri hakkında konuşacağım.
Gliss'in Ultimate Repair serisine ait saç maskesi.
O kadar uzun süredir kullanıyorum ki dibine geldim.
E artık yazısını da yazayım dedim.

Siyah seriye ait bu maske çok yıpranmış ve kuru saçlar için.
Saçlarımdaki boyalar ve dolayısıyla uçlardaki kurumalar nedeniyle tam benlik bir ürün.
200 ml lik koca bir kase maske :) 

3 kat konsantre sıvılaştırılmış keratin içerdiğini söylüyorlar.

Sonuçların yukarıdaki gibi olmalıymış.
Kullanımı ise onlara göre haftada 2-3 kez 1 dk bekletilecek şekilde.

Benim gözlemlerime ve kullanımıma gelirsek;
2 güne bir olmak üzere en az 5 dk bekleterek kullanıyorum ben.
Kullanım sonrası saçlarım yumuşacık oluyor.
Boyalı saçı yumuşatmak zordur ama benimkiler ipek gibi resmen.

Daha kolay taranıp, bir parlaklık sakinlik geliyor saçlarıma.
Elektrik çarpmış gibi havalanmıyor, söz dinliyor.
Kokusu harika ve uzun süre kalıyor saçta.
Saçlarımın uçlarındaki boyadan kaynaklı yıpranmayı minimuma çekmeyi başaran bir ürün oldu.
Çabucak kırılan saçlar, plastik gibi sünmeler ile henüz karşılaşmadım.
Benim diyeceklerim bu kadar.

İlgilenenler için de içeriği yukarıdaki gibi.

Kendinize iyi bakın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...