5 Ocak 2015 Pazartesi

Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi


Merhabalar değerli okuyucularım,
Senenin ilk pazartesi günü ile başlıyoruz.
Bugün sizinle Gliss'in meşhur sıvı saç kremlerinden biri olan siyah Ultimate Repair'i konuşacağız.
Gliss'in sıvı saç kremlerini duymayan kalmamıştır bence.
Herkes de kendi saçına en iyi geleni tercih ediyordur.
Benim saçlarıma da bir bu siyah bir de altın renkli olan çok iyi geliyor.
Lafı biraz karıştırdım burada baştan başlayalım.

3 kat sıvılaştırılmış keratin kompleks içeren sıvı saç kremimiz özellikle .ok yıpranmış ve kuru saçlar için diye geçiyor.
Evet saçlarım boyadan dolayı yıpranmış halde ama kuru değil.
Dipler yağlı, uçlar kuru.

Özellikle tarama esnasında çok dolaşan saçlarımı açmak için birebir olan bu saç kremi aynı zamanda yumuşacık da yapıyor saçlarımı.

Arka yazısı da yukarıdaki gibi, inşallah okunuyordur.
Saç ucu kırıklarımın azalmasında büyük rol oynadığını düşünüyorum.
Kokusuna ise bayılıyorum, sanki hafif çikolata gibi kokuyor bana.

Saçlarımı hızlı yağlandırmaması, uçlarını koruması, güzel kokusu, verdiği yumuşaklık ile benden tam not alıyor.
Bittikçe almak isteyeceğim bu sıvı saç kremini size de tavsiye ediyorum.

Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...