22 Ocak 2015 Perşembe

Mim Var : High School Musical Book Tag


Merhabalar,
Bugün kitap yorumlarına ara veriyoruz çünkü yapılacak bir mimimiz var.
Sevgili İrem beni mimlemiş, yalnız sorular bana da zor geldi baştan itiraf edeyim :)
İrem ile kimi cevaplarımız da aynı çıktı bu arada, kopya çekmedim valla.

İlk sorudan başlayalım.

1. Yeni Bir Başlangıç - Yeni favori tür / yazar / seri?
ASUDE :) 2015 itibari ile konuşuyorum. Daha kitaplarını okumaya başlayamadım ama kendisi o kadar tatlı ki bence bu kategoriye çok yakışır.

2. Öyle bir kitap arıyorum ki içinde istediğim her şey var?
İrem'e gönderme yapıyoruz burada. Tabi ki Harry Potter. Benim hayatımı etkileyen baş ucu serim.

3. Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum )
Sanırım benim gibi bir insanın divaları ancak ve ancak Rizzoli&Isles ikilisi olabilir.

4. Mevcut Durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?


5. Erkekler geri döndü - En iyi bromance?
Bu bromance ne ki acep diye google amcaya soran tek ben miyim ? Valla ben bu soruyu boş bırakıyorum hocam, anlatamadığınız yerden sordunuz ama.

6. Ne zaman - Favori yaz okuman?
Bir aynı cevap daha :) Tatlı Bela. Yazın okumuştum, yine olsa yine yazın okurum.

7. Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?
Yeni çıktı ama Kördüğüm'ün kapağına vurulan tek ben miyim? Çok hoşuma gidiyor.

8. Sadece seninle olmak istiyorum - Elinden bırakamadığın bir kitap?
Şimdi burada iki şık arasında kaldım. Harry Potter mı desem Seni Sevmek İstemedim mi desem bilemedim.

9. Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?
Ahhhh, kesinlikle Uyumsuz'dan Tris.

10. High school musical - En sevdiğin kurgusal okul?
Cevap çok basit, yanılma payı 0 ile Hogwarts.

11. Humuhumunukuapua - Okuduğun en saçma kitap / karakter / sahne ?
Soluksuz Kalan Kasaba, verdiğim paraya acıyorum, açık ve net.

12. Bahar müzik popurisi - Mutlu son?
Hadi buna da Yemin diyeyim. Sonunu pek bir sevmiştim.

Kimi mimlesem kimi mimlesem?
Yapmayan varsa ellerinden öper.
Evet evet senin, hadi benimkini okudun. Sıra sen de kitap sevdalısı arkadaşım :)

Sevgiyle kalın.

4 yorum:

  1. Oh zorlamışsak seni ne mutlu :P

    YanıtlaSil
  2. O şey ne olaki diye google bakacakken sende bilmiyorsun diye vazgeçtim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gerçekten ilginç ifadeler içeriyor bu mim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...