14 Ocak 2015 Çarşamba

NYC Pudra 704A Warm Beige


Merhabalar herkese,
Bugün size yaklaşık 8 aydır kullandığım pudramı anlatacağım.
Evet yazısını yazmakta epey geç kaldım ama artık güzelce anlatabilirim de.
Kendimi böyle avutuyorum.

NYC markasına ait 704A Warm Beige pudra kendisi.
Kapağı epey sağlam olan bir ambalaja sahip kendisi.
Çantada kolay kolay açılmaz bence, ben yaşamadım en azından öyle bir sorun.

Ambalajın arkasında numarası vs. yazıyor.

Şimdi bu ilk koyacağım fotoğraf diğerlerinden farklı anlayacağınız üzere.
Kendisi Temmuz ayına ait ve pudra henüz taze iken çekilmiş.
Bu halinde başka fotoğrafını bulamadım ama görün diye koyayım dedim.

Ve bu da şu anki hali :)
Evet kullana kullana dibini gördüm gayet güzel.

Kullanım şekillerine ve etkilerine gelirsem;
Ben pudramı özellikle göz altı kapatıcımı sabitleme amaçlı kullanıyorum.
Arada bir de T bölgemi matlaştırmak için.
Göz altımda sonuçlar kullandığım kapatıcının yapısına göre değişkenlik gösteriyor.
Daha mat bir kapatıcı da sonuçlar yeterince iyi iken daha yağlı bir kapatıcı da ne yazık ki yetersiz kalıyor.
T bölgemi veya yüzümü matlaştırmak için kullandığımda ise etkisi 1 saati geçmiyor.
Hatta kullanmadığım zamana göre sanki daha fazla yağlanma oluyor.
Kapatıcılığı yok gibi bir şey ki beklentim de yok bu yönde.
Cilt tonu ile bütünleşip un kurabiyesi gibi durmuyor en azından.

Aslında çok memnun değilim.
Şimdilik bitirmek için kullanıyorum desem yeridir hatta.
Bittiğinde Rimmel London'ın Stay Matte pudrası beni bekliyor.
Onun için daha fazla sabırsızlandığımı söyleyebilirim.
Uygun fiyatlı olmasına rağmen tercih etmenize gerek yok diyebileceğim bir pudra kendisi.

Evet benden bu kadar, görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...