2 Ocak 2015 Cuma

Ocak Okunacak Listem


Yeni bir seneden herkese sevgi dolu bir merhaba,
2015'in ilk yazısını giriyor olduğum için içim pek bir mutluluk dolu.
Zaman ne kadar da hızlı akıp geçiyor...
Yeni bir yıl, yaşanacak bir dolu güzel an, yeni umutlar...
Say say bitmez benim için :)

Yeni yıl Ocak demek, Ocak demek 13'ü demek.
Yeni 13 Ocak benim doğum günüm demek.
Ocak ayını pek bir severim bu yüzden.
E doğum günüm yaklaşırken de kendime hediyeler almaya başlıyorum.
Kitap başı çekiyor ki Adana Kitap Fuarı'da 13 Ocak'ta başlıyor bu sene.
Daha ne olsun.

Fuara gidince bir dolu kitap alacağıma adımdan daha fazla eminim.
Beni cennete atıyorsunuz, tabi ki keyfini çıkarmadan çıkmam.

Evdeki kitaplarımla birlikte seneyi çıkaracak kadar kitabım olacaktır Ocak ayı içinde.
Düşündüm de her ay liste yapayım kendime, ona göre de düzenli okuyayım.
Yoksa eski kitaplar yeniler yüzünden kenarda kalabiliyor.
Sıra gelmiyor.

Ocak ayında kalan serilerimi tamamlama amacıyla kitap okuyacağım.
Böylece son kitaplarına geldiğim seriler özellikle bitmiş olacak.
İnşallah hedefler de tutacak.
Çok konuştum biliyorum, o yüzden hemen Ocak ayı listeme geçiyorum.

1. Dünyanın Gölgesi - Beth Revis
2. Sonsuz Arzuyla Buluşma - Alma Katsu
3. Kıvılcım - Amy Kathleen Ryan
4. Reseph - Larissa Ione
5. Sahtekar - Sara Shepard
6. Şaşkın - Sara Shepard

Öncelikle bitirmek istediğin devam kitapları bu şekilde.
Sizde bana katılmak isterseniz kendi listenizi yorum olarak bırakabilirsiniz.
Yaşasın kitap okumak.

Mutlu yıllar.


4 yorum:

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks a lot :) I'm coming your blog.

      Sil
  2. hem yeni yılını hem de yeni yaşını kutlarım , keyifli okumaların olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) harika kitaplar versin yeni yıl hepimize...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...