7 Ocak 2015 Çarşamba

Okudum Bitti #49 İki Renk Aşk


Merhabalar merhabalar merhabalar,
En son kitap yorumunu Eylül'de yapmış biri olarak eksik kalan yorumları tamamlamam gerektiğini düşünüyorum.
Okuduğum bir sürü kitap var ama yorumlar? Yok.
Ama sonu bir bomba ile bitecek bir yorum ile karşınızdayım bugün.
Bu yorumu yazmak epey zor oldu, kitaba karşı hissettiklerimi kelimelere dökemedim istediğim gibi.
Bakalım siz nasıl bulacaksınız?


Kitap Adı : İki Renk Aşk
Yazar : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2014

Fatih hocamızın son çıkan kitabı ile karşınızdayım.
Bu kitabın yeri bendenizde bambaşka.

Bir kız düşünün, güzelliğini ablasının gölgesinde yaşayan.
Sevdiği adam için ufak fırsatları bile güzel anlara çevirmeye çalışan.
Evlilik hayalleri kurarken hayatı alt üst olan.
Ve insanları dış görünüşlerine göre yargılama hatasının ellerine düşen.

Bir adam düşünün, kocaman bir yüreğe sahip olan.
Temiz kalpliliği sayesinde dilekleri gerçekleşen.
Ama dış görünüşünün eşsizliği nedeniyle kimi zaman nefret edilen kimi zaman sevilen.
Ve bu kez imkansızı dileyen...

Olmadık zamanda kesişen iki yol.
Gecenin karanlığında birbirlerini bulan iki insan.
Kaderin birbirine yazdığı iki yürek.
Aysun ve Vural.

Aşkın ayrım yapmadığı, imkansızların gerçekleştiği bir kitap.
Bu kitabı okurken ne çok sevindim, ne çok üzüldüm, ne çok düşündüm.
Bazı yerleri çok hızlı okudum, bazı yerleri okumamak için direndim.
Yüreğim parça parça oldu, kahkalarım evi çınlattı.
Her duyguyu birlikte yaşadım ben bu kitapta.

Ve asıl şoku 344. sayfaya geldiğimde yaşadım.
Kitabı alır almaz o kadar incelemiş olmama rağmen bulamadığım sürpriz hiç beklemediğim bir anda karşıma çıktı.
Sevinçten odada dans ettiğimi itiraf ediyorum.
Evet o şanslı okuyuculardan biri benim.
Ne kadar şükretsem azdır :)
diyecek başka bir şey bulamıyorum.

Bu kitap yorumumda bu şekildeydi.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...