24 Ocak 2015 Cumartesi

Okudum Bitti #53 Bir Psikiyatristin Gizli Defteri


Merhabalar,
Bu hafta bol kitap yorumu olacak demiştim size.
4. Kitabımız ile karşınızdayım.
Kitap Adı : Bir Psikiyatristin Gizli Defteri
Yazar : Gary Small - Gigi Vorhan
Yayınevi : NTV Yayınları
Baskı : 2014

Bugün biraz daha farklı bir kitap ile karşınızdayım.
Şimdi öncelikle bu kitap elime nasıl geçti onu anlatayım sonra yoruma geçeriz.
Bir tıp öğrencisi arkadaşınız olursa ve sizin kitap kurdu olduğunuzu öğrenirse, önereceği kitaplar da tıp ile ilgili olur baştan uyarması.
Sevgili arkadaşımın önerisi üzerine, D&R da görüp elimde sürüyle okunacak kitap olmasına rağmen atladığım bir kitaptır kendisi.
Bu acelecilikte hem arkadaşın hem psikiyatriye merakımın etkisi büyük.
Okuyunca da iyi ki okudum dediğim bir kitap oldu nitekim.

Psikiyatri dünyasında bir psikiyatr tarafından karşılaşılabilecek en sıradışı vakaların toplandığı bir kitap Bir Psikiyatristin Gizli Defteri.
En sıradışı vakalar denmesinde haklılar çünkü gerçekten okuduğum vakaların çok büyük bir kısmını hayatımda ilk kez duydum.
Tabi bu vakaları okuyunca tüylerim ürpermedi değil.
Özellikle diyabet hastası bir kızın başına gelenler aman Allah'ım dedirtti bana.

Vakalar olabildiğince yalın bir dille ve sıkmayacak şekilde aktarılmış.
Kitabın sonuna dek doğru düzgün bir sıkıntı yaşamadım.
Gayet akıcı şekilde ilerledim.
Kısa sürede de bitirdim.

Eğer bu tıp alanı ile ilgileniyorsanız ya da az da olsa merakınız varsa ilginizi çekecek bir kitap var karşınızda.
Pas geçmeyin derim.

Yarın yeni bir kitap yorumu ile görüşmek üzere.
Sevgi dolu bir gün geçirmeniz dileğiyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...